احمدی نژاد کار را سخت کرده است
افکارنیوز گروه سیاسی:

قائم مقام جمعیت رهپویان معتقد است که تغییر و تحولات دولت در ماههای پایانی عمر آن به صلاح نیست و می تواند موجب بروز مشکلاتی در کشور شود.

پرویز سروری در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: عزل یک وزیر که اتفاق افتاد به دلیل ادغام وزارت خانه ها می تواند در این شرایط مشکلات جدی ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: این رفتارها باعثبی ثباتی دولت می شود در حالی که در این شرایط باید تمام توان دولت مصروف حل مشکلات اقتصادی شود.

نماینده مجلس هشتم در ادامه این گفت و گو با بیان اینکه امیدواریم تا پایان عمر دولت اتفاق خاصی نیفتد اظهار داشت: آقای احمدی نژاد کار را سخت کرده است و مردم هم با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند و من امیدوارم در کنار این مسائل، مشکلات جدیدی ایجاد نشود.

سروری در بخش دیگری از این گفت و گو درباره تعابیر و الفاظ در حکم احمدی نژاد برای اسفندیار رحیم مشایی، گفت: من فکر می کنم که این تعابیر خوب و مناسب افراد نباشد و اثر منفی بر دولت بگذارد.

این نماینده مجلس هشتم با بیان اینکه به کار بردن این القاب برای مشایی جالب نیست، افزود: من مخالف هستم که چنین القابی را بدون توجه به معانی آن به کار ببریم.

گفتنی است روز شنبه محمود احمدي نژاد در حكمی كه براي اسفندیار رحیم مشايی صادر كرده بود وی را فردی موحد، مؤمن، پاك، صبور و دارای قلب و انديشه ای زلال، عاشق و دلبسته به ارزش های الهی و آحاد مردم جهان و عميقاً عارف و متعهد به آرمان مهدوی، حاكميت جهانی توحيد، عدالت، عشق و آزادی و مديريت مشترك ملت ها و فردی شايسته، مدير، مدبر و امين و از جهات گوناگون توانمند ناميده بود.