افكار نيوز - مربی تیم رم در توضیحات فصل ویژه ای که با رقابت شدید میان تیمش و اینتر گذشت، با خنده می گوید: دلم برای "خوزه مورینیو" تنگ شده است. فوتبال ایتالیا شخصیت بزرگی را از دست داد. درست است که او به من حمله کرد اما این به دلیل ترس و وحشت از رم بود و البته من هم به او واکنش نشان دادم. "رافا بنیتز" شخصیت متفاوتی دارد. او بیشتر به ایتالیایی ها شبیه است.

شنبه هفته آینده رم در دیدار سوپرکاپ به مصاف اینتر می رود و شکست تحقیر کننده ۵-۱ المپیاکوس مقابل رم زنگ های خطر را برای اینتری ها به صدا درآورده است.
او درباره شرایط آدریانو می گوید: آدریانو بازیکنی است که می خواهد احیا شود و باردیگر امپراطور نام بگیرد. او خوب کار می کند و مشتاق است که برای تیم فداکاری کند. زمانی که خسته است نه نمی گوید و همیشه وظایفش را به خوبی انجام می دهد. تیم ما به او مانند یک خانواده خوش آمد گفت و مطمئن هستم که فصل بزرگی خواهد داشت.

به گزارش افکار به نقل از برنا، کوریره دلا اسپورت نوشت، با این حال رانیری باید در تیمش " میرکو ووچینیچ "، " توتی "، " باپتیستا " و " آدریانو " را در کنار هم قرار دهد که می تواند استفاده از همه آنها دشوار باشد. وی در این رابطه بیان می کند: چهار مهاجم دارم که همه آنها مفید هستند. انتخاب و بازی گرفتن از آنها بسته به شرایطی است که در بازی رقم می خورد.

/ب.