به گزارش افکارنیوز، کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با فارس درباره تشکیل تیم تدوین برنامه ریاست‌جمهوری یازدهم ‌از سوی جبهه پایداری اظهار داشت: با توجه به اینکه جبهه پایداری در انتخابات برنامه‌محور خواهد بود، دوستانی در شورای مرکزی منصوب شدند تا برنامه‌هایی را برای دولت یازدهم تدوین کنند و در آن تلاش شود که بر اساس آرمان معنویت، عدالت و عقلانیت حول محور ولایت این برنامه تبلور یابد.

لنکرانی ادامه داد: از سوی دیگر با در نظر گرفتن واقعیات کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی باید یک برنامه کارآمد با در نظر گرفتن تمام امکانات و توجه به آرمان‌ها تعیین شود که هر فردی در مسئولیت اداره دولت یازدهم قرار گرفت ما به عنوان مطالبه خود از وی دنبال کنیم.

* توجه جبهه پایداری به احکام حکومت و مردم‌سالاری دینی در برنامه جدید

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه در برنامه دولت یازدهم ریاست‌جمهوری تلاش شده از ظرفیت نظری و عملی جبهه مدافعان انقلاب برای برنامه‌ریزی مومنانه و علاج جویانه استفاده شود، خبر داد که در تیم تدوین اساتیدی از حوزه‌های علمیه در زمینه احکام حکومتی، اجتماعی، فلسفه حکومت و مردم‌سالاری دینی حضور دارند.

وی با بیان اینکه افرادی که تاکنون مشخص شده‌اند حدود ۱۰ تا ۱۲ نفر هستند، گفت که برخی افراد که سابقه اجرایی در حد معاونت رئیس‌جمهور، وزارت، قوه مقننه و برنامه پنجم توسعه را دارند، در تدوین برنامه ریاست‌جمهوری یازدهم جبهه پایداری حضور دارند.

* زمان آماده شدن برنامه ریاست‌جمهوری جبهه پایداری

لنکرانی با تاکید بر اینکه این ترکیب ظرفیت خوبی را فراهم آورده که خروجی آن میتواند مورد استفاده دولت یازدهم قرار گیرد، درباره آماده شدن این برنامه یادآور شد: امیدواریم قبل از اینکه فضای انتخابات وارد مصداق شود، کار تدوین انجام شود تا آن را به عنوان مطالبه از دولت یازدهم پیگیری کنیم.