به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، عباس جعفری دولت آبادی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه گفته شده فردی بنام جمشید بسم الله آزاد شده است، گفت: بهتر است از این لقب استفاده نکنید زیرا این فرد در بازار ارز با نام خدا ارز می فروخته و به این لقب معروف شده است و هنوز در بازداشت بسر می برد. همچنین در خصوص اخلالگران ارزی باید بگویم که برای ۱۵ نفر از این متهمان کیفر خواست صادر شده و برای برخی هم در حال تهیه مستندات است.

دادستان تهران در مورد پرونده فیلم من مادر هستم گفت: آقای جیرانی پرونده ای در شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه دارد که در حال بررسی است.

وی در مورد پخش فیلمی در اینترنت در خصوص زورگیری که از رسانه ها پخش شد گفت: بعد از دیدن این فیلم به سرعت به دادسرای جنایی اعلام کردیم تا موضوع را پیگیری کنند که در حال بررسی است.

جعفری دولت آبادی در پاسخ به اینکه فائزه هاشمی از رفتن به مرخصی امتناع کرده و آیا جوانفکر هم از مرخصی صرف نظر کرده است گفت: زندانیان بر اساس قوانین داخلی سازمان زندانها می توانند درخواست مرخصی کنند. سعید تاجیک به مرخصی رفت حال اینکه اگر زندانی نخواست به مرخصی برود به خودش بستگی دارد ولی آقای جوانفکر درخواست مرخصی نکرده است.