تلاش‌جریان‌انحرافی‌برای‌انتخابات ریاست‌جمهوری

به گزارش افکارنیوزبه نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی امیر فارسی‌نژاد عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به تلاش جریان انحرافی برای پیروزی در انتخابات آینده اظهارداشت: جریان انحرافی برای انتخابات مجلس نیز برنامه‌ریزی کرده بود و سعی داشت کرسی‌های مجلس را تصاحب کند؛ فعالیت‌هایی نیز در سطح کشور انجام دادند اما شناخت مردم و افراد مورد وثوق در شهرهای مختلف و عملکرد شایسته نهادهای نظارتی مانع تحقق برنامه‌های جریان انحرافی در کشور شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح‌کرد: قطعاً این جریان برای انتخابات ریاست جمهوری آتی نیز بی‌برنامه نخواهد بود و با توجه به منابع مالی کلان و امکان استفاده از رانت‌های مختلف دست به فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده خواهد زد.

وی در ادامه یادآور شد: علت عمده رشد بی جهت تورم در زمان‌های مختلف و برخی نابسامانی‌های اقتصادی در کشور توسط عوامل این جریان برای استفاده از این سود های باد آورده مدیریت می‌شود.

فارسی‌نژاد با تأکید بر اینکه جریان انحرافی می‌کوشد با استفاده از افراد کم‌ظرفیت، فرمانبر و قابل خرید برای انتخابات آتی اقدام به مهره‌چینی در کشور کند، گفت: البته آنها از جذب افراد موثر اجتماعی و سیاسی ناامید نیستند؛ مشخصاً این مهره‌چینی‌ها و جابجایی‌ها و برخی انتصاب‌ها در سراسر کشور موید این نکته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: درست است که انحرافات عقیدتی، فکری و تفکرات لیبرالی و به ظاهر ملی گرایانه‌ای که در ابتدای کار این جریان در دستورکار قرار داشت و در زمان خاصی برخی افراد را به سمت خود جلب کرد اما پروژه مقدم کردن ایرانیت بر اسلامیت و اهداف شوم آن بر ملا و افشا شد.

وی با تاکید بر اینکه جریان انحرافی قطعاً خطرناک‌تر از جریان فتنه است، گفت: بقایای جریان فتنه در انتخابات آتی به جریان انحرافی خواهد پیوست و جریان انحرافی هم از این فضا نهایت استفاده را خواهد برد و همچنین تخریب چهره‌های مورد وثوق مردم در دستور کار جریان انحرافی قرار می‌گیرد.

فارسی‌نژاد در ادامه اظهارداشت: بعضی از چهره‌های امتحان پس داده‌ای که در عرصه سیاسی با تخریب مواجه شده‌اند کسانی هستند که جریان انحرافی را شناخته‌اند و با معرفی و بیان مواضع، پایه‌های فکری این جریان را افشا کرده‌اند؛ کسانی که این جریان و عوامل آن را می‌شناسند و افشاگری می‌کنند افرادی هستند که در طول ۳۰ سال گذشته نشان داده‌اند که در مسیر انقلاب و نظام حرکت کرده‌اند.

وی تاکیدکرد: تخریب سیاسی این چهره‌ها می‌تواند یک کد مهم برای شناخت مردم باشد تا این جریان و دست اندرکاران آن را به خوبی شناسایی کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که جریان انحرافی در انتخابات مجلس سعی در جذب آرای خاکستری داشت آیا این راهبرد باز هم در دستور کار این جریان قرار خواهد گرفت، افزود: جریاناتی که به هر قیمتی می‌خواهند پیروز انتخابات شوند از همه فاکتورهای احتمالی پیروزی استفاده می‌کند؛ همانند آنچه که تاکنون دیده‌ایم؛ لذا استفاده از ظرفیت‌های اقشار مختلف و اثرگذار جامعه نیز از جمله برنامه‌هایی است که جریان انحرافی برای بقا و حفظ تمامیت خواهی خود از آن استفاده خواهد کرد.

وی در خصوص نقش نهادهای نظارتی در انتخابات گفت: نهادهای نظارتی و شورای نگهبان همیشه و به خصوص در انتخابات مجلس نهم عملکرد فوق‌العاده مثبتی داشتند و به همین دلیل در انتخابات ۹۲ نیز تاثیرگذار و قوت قلب مردم خواهند بود.

فارسینژاد تصریح کرد: طرح موضوع مفسدین اقتصادی و بیپاسخ گذاشتن آن یک پروژه تبلیغاتی برای جذب آرای مردم و حتی به انحراف کشاندن اذهان عمومی بود؛ این نوع کارها منفور است و موجب سلب اطمینان مردم و ایجاد شبهه میشود؛ اگر معرفی مفسدین اقتصادی به همین جریان تمامیتخواه انحراف وصل نمیشد چند سال مردم را سر کار نمیگذاشتند و نهایت بهرهبرداری را میکردند بنابراین توقع مردم از نهادهای نظارتی اصلاح و چارچوب گذاری برای محتوای برنامههای تبلیغاتی کاندیداها است.