به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، موسوی طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حوزه دفتر رییس جمهور با قدردانی از خدمات ارزشمند و ارزنده ظفرقندی مدیرکل سابق حوزه دفتر رییس جمهور اظهار کرد: همه ما در قبال آنچه تصمیم می‌گیریم، مسوول هستیم. کدام یک از شیعیان آرزویشان این نیست که در جوار مزار حضرت امیرالمومنین(ع) خدمت نکند؟ این در حالی است که آقای ظفرقندی به این فیض رسید.

وی با بیان این‌که پازل خداوند را به هیچ طریقی نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد، گفت: آقای ظفرقندی به مدت ۸ سال در این حوزه خدمت کرده‌اند و آخر مسوولیتش را در یک حوزه دیپلماتیک قرار گرفت. امیدواریم آقای ظفرقندی در محل خدمت جدید همه خدمتگزاران در این دولت را از دعای خود بی‌نصیب نگذارد.

رییس دفتر رییس جمهور خاطرنشان کرد: جامعه جهانی امروز اذعان دارد و مردم نیز گواهی می‌دهند که رییس جمهور عزیز که امروز در عرصه داخلی و خارجی تاثیرگذار است، بخشی از توفقیات خود را به خاطر توفیقات این نهاد داشته است و حساس‌ترین حوزه در کشور اعم از قوه مجریه و سایر قوا به سربلندی همین بخش مهم متصل است. ما هنگامی در این مسوولیت‌ها قرار می‌گیریم، اگر قدردان نباشیم، به عقوبتی ناگوار گرفتار خواهیم شد.

موسوی اظهار کرد: این مرکز می‌تواند همه گره‌های نقش بسته را در افکار مردم را به راحتی باز کند و این فرصت را نباید از دست داد. سیاست‌ها و بازخورد اقدامات ما باید تاثیر مستقیم بر زندگی مردم داشته باشد. وقتی خدای ناکرده فردی بیش از یک ماه منتظر پاسخ نامه ۱۰ دقیقه‌ای خود باشد، باید در قیامت به همان میزان انتظار ایستاد.

وی در پایان اظهارات خود، از سوی محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی از خدمات ارزشمند آقای ظفرقندی سپاسگزاری کرد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این مراسم، صابری‌ظفرقندی مدیرکل سابق حوزه دفتر رییس جمهور طی سخنانی گفت: ما در نظام خداحافظی نداریم و هیچ‌کس نمی‌تواند پای خود را از این نظام جدا کند؛ مگر کسی که از این نظام بریده باشد و آن نیز جایش در کشور نیست. جای او کنار دست کسانی است که روزی به این ساختمان آمدند و دوری زدند و اکنون در شبکه‌های مختلف بیگانه حضور دارند.

وی با بیان این‌که نزدیک به هشت سال است که در نهاد ریاست جمهوری خدمت می‌کنم، ‌گفت: دو سال در شهرداری تهران و هشت سال در نهاد ریاست جمهوری فعالیت کردم و در حقیقت حدود ۱۰ سال در خدمت رییس جمهور بودم و در این مدت به اعتقادات من افزوده شد. آنچه که در کنار رییس جمهور به دست آوردم قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

وی در پایان سخنان خود به موسوی رییس دفتر جدید رییس جمهور تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که همه در هر منصبی که هست، مثمر ثمر باشد.

به گزارش ایسنا، صابری ظفرقندی مدیرکل سابق حوزه دفتر رییس جمهور قرار است به کنسولگری ایران در نجف برود. براساس این گزارش، حمیدی معاون هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهور با حفظ سمت، در جای صابری ظفرقندی به عنوان مدیرکل حوزه دفتر رییس جمهور قرار گرفت.

در این مراسم، صدوقی دبیر هیات دولت، فرقانی مدیرکل بینالملل ریاست جمهوری، آشتیانی مدیرکل تشریفات ریاست جمهوری و امیریفرد رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری حضور داشتند.