به گزارش افکار به نقل از نداي انقلاب،فخر السادات محتشمي پور همسر مصطفي تاج زاده در نامه اي خطاب به رئيس دستگاه قضا که در سايت جرس انتشار يافت،طبق رويه قبلي خود دستگاه قضائي را مورد حمله قرارداد و در حالي که انتظار مي رفت بارديگر موضوع زندانيان حوادث بعد از انتخابات و دروغ عدم اختصاص وقت ملاقات باهمسرش را به پيش بکشد از زاويه اي ديگر و ظاهرا ناخودآگاه از بازداشت فرزندانش و انتقال آنان به اداره منکرات خبر داد!

وی دراین نامه ضمن پرسش هایی از رئیس دستگاه قضا عملا به چند نکته اشاره کرده است. سوالات خانم محتشمی پور به این شرح است:

۱ - " چرا باید پاسخ پیگیری های مستمر ما منجر به حمله شبانه به منزلمان و تفتیش با حکم دادستانی و ضبط اموالمان شود و درکمال گستاخی بازداشت فرزندانمان و دوستانش را که طی این مدت دوری پدر سنگ صبور و مرهم آلامش بوده اند، در پی داشته است "
۲ - " اگر دختر گرامی شما به تاوان حق طلبی وعدالت جویی پدر و حفاظتش ازآرمان های مقدس انقلاب در شب سالگرد ازدواج والدین پایبند به ارزش های انقلابی شان به بهانه ای واهی بازداشت و به اداره منکرات منتقل می شد و شب و روزی را با طبقه ای پست از نسوان که البته حاصل سوء مدیریت مسئولین در سامان دهی اوضاع اجتماعی کشورمان هستند، به سر می برد، چه احساسی داشتید؟ ".
با توجه به این سوالات و مسائل مطرح شده در آن و با پی گیری خبرنگار «ندای انقلاب» مشخص شده است که: الف - فرزندان خانم میلیشیا به مناسبت سالگرد ازدواج والدینشان با هدف " حق طلبی وعدالت جویی پدر و حفاظتش ازآرمان های مقدس انقلاب " البته به گفته خانم میلیشیا! اقدام به برگزاری پارتی شبانه با حضور دوستانشان کرده اند.
ب - اداره اماکن نیروی انتظامی با توجه به گزارش های دریافتی به محل رجوع و پس مشاهده وضعیت اقدام به بازداشت افراد و انتقال آنان به اداره اماکن کرده است.
نامه خانم ميليشيا به رئيس قوه قضائيه در حالي نوشته شده که فرار به جلوي آشکار خانم ميليشيا در آن مشهود است و به فاصله ۲-۳ روز پس از ميهماني مختلط مذکور اين نامه نگاشته شده و در آن به صراحت ضمن تماميت خواهي در همه عرصه ها خواستار رانت اخلاقي در کنار رانت سياسي نيز شده است!يعني ما هرکاري کرديم کسي کاري به کار ما نداشته باشد چه اينکه همسر جان ما و پدر فرزندانمان در زندان هستند و اين پارتي هاي شبانه براي شادي بچه هاست ، بچه هايي که "تاوان حق طلبي و عدالت جويي پدر " مي دهند!گفتني است چند روز پيش نامه اي از تاجزاده خطاب به علي مطهري منتشر شد که در آن اظهاراتي مبني بر حجاب منتشر شد که احتمال مي رود پروژه "پارتي درماني" خانم ميليشيا کليد زدن فاز جديد انقلاب ايدئولوژيک از نوع خانوادگي باشد!