سید مرتضی حسینی مجری مسابقات و برنامه های تلویزیونی و برادر سید محمد حسینی مجری سابق صدا و سیما در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به اقدام اخیر برادرش در مصاحبه با شبكه صدای آمریكا گفت: متاسفانه در این چند روز اخبار مصاحبه برادرم را با شبكه VOA از برخی از دوستانم شنیده اما هنوز نتوانسته ام با برادرم ارتباطی برقرار كنم و دلیل این كار را از او بخواهم .وی مدت زیادی است كه هیچ گونه تماس و ارتباطی با خانواده و دوستان خود در ایران نداشته است و همه ما نگران دام این شبكه ها برای او هستیم.

حسینی در ادامه افزود: متاسفانه خانواده و شخص من مخالف رفتن وی به خارج از ایران بودیم چرا که می دانستیم آنها از یک مجری برنامه های تلویزیونی تنها صرف کار مجری گری انتظار ندارند و قطعا او را وارد مسائل سیاسی و حاشیه ای میکنند.

البته او مدتی را در دبی صرفا به کار اقتصادی مشغول بود ولی نمی دانم چه طور سر از این شبکه ها درآورده است.

مجری برنامه های شبکه سوم سیما همچنین در واکنش به اظهارات برادرش که در برنامه پارازیت شبکه صدای آمریکا از مخالفت مجریان صدا و سیما با آرمان های نظام سخن گفته بود، تصریح کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی یکی از پاک ترین نهاد ها و سازمان های کشور است که افراد مومن و متعهد زیادی در آن فعالیت میکنند که در یک فضای صمیمی و به دور از هر گونه سیاست زدگی به خدمت رسانی به مردم مشغول هستند.

مجریان صدا و سیما هم مثل دیگر کارکنان این سازمان از معتقد ترین افراد به آرمان های نظام هستند و حاضر نیستند یک وجب از خاک کشورشان را با میلیون ها تومان پول عوض کنند و اینکه هرکس چه برادر بنده و یا هر کس دیگر بخواهد در هر جای دنیا با اظهاراتی سطحی این مسائل را زیر سوال ببرد قطعا از دایره انصاف و عدالت خارج شده است.

سید مرتضی حسینی در پایان تصریح کرد: باید همه ما صداقت را به عنوان یک اصل جدی در زندگی خود قرار دهیم و یادمان نرود که چه کسانی باعثشهرت و محبوبیت ما می شوند و اگر روزی مردم از ما روی برگردانند دیگر آن روز روز پایان عمر حرفه ای ماست، پس نباید برای دلخوشی یک عده سودجو و منفعت طلب که پیوسته در فکر ضربه زدن به نظامی هستند که افتخارش پیروی از ائمه اطهار(ع) است قدمی برداریم.

گفتنی است سید محمد حسینی مجری مشهور صدا و سیما چند شب پیش در یک گفت و گوی زنده تلویزیونی در برنامه پارازیت شبکه صدای آمریکا که ارگان رسمی سازمان سیا به حساب می آید در حالی که پیراهن سبز رنگی به تن کرده بود در اظهار نظری سیاسی تمامی مجریان صدا و سیمای جمهوری اسلامی را جزو مخالفین نظام خواند.

همچنین این شبكه (صدای آمریكا A.O.V) كه از هر شیوه ای برای جبران كمبود شدید مخاطب استفاده می كند، مدتی است متوسل به عناصر لوده و لمپن شده است.