به گزارش افکارنیوز، روزنامه کیهان نوشت: روزنامه زنجیره ای اعتماد در صفحه اول شماره روز شنبه خود - ۲۵/۹ / ۹۱ - تصویری بزرگ از حضرت آیت الله جنتی را با قدی خمیده چاپ کرد و از میان اظهارات اخیر ایشان در مصاحبه با مجله «آدینه» این تیتر را برگزیده و با حروف درشت روی تصویر آیت الله جنتی نشاند «جنتی: بیمار نیستم، کهولت سن دارم». انتخاب این عکس و تیتر اگرچه به تنهایی از بی ادبی روزنامه اعتماد نسبت به یک عالم روحانی وارسته و بزرگوار خبر می دهد و درخور ملامت است ولی ماجرا به همین جا ختم نمی شود بلکه انتخاب تیتر و عکس مورد اشاره، پشت صحنه دیگری نیز دارد و از کینه متراکم و خشم عمیق مدعیان اصلاحات نسبت به حضرت آیت الله جنتی خبر می دهد.

گفتنی است مدیر مسئول روزنامه اعتماد نمونه های افشا شده ای از زد و بند با مفسدان اقتصادی و همراهی سوال برانگیز با رسانه های بیگانه را در کارنامه خود دارد که دریافت یکصد و هفتاد میلیون تومان از شهرام جزایری یکی از آن نمونه هاست. بدیهی است که شهرام جزایری این مبلغ کلان - معادل چند میلیارد تومان امروز - را بی علت و بلاعوض به مدیرمسئول روزنامه اعتماد نداده بود. اما، در مقابل چه امتیازی گرفته بود؟!

از سوی دیگر، روزنامه اعتماد به عنوان یکی از روزنامه های زنجیره ای وابسته به مدعیان اصلاحات، مقاله ها و مطالب شبکه دولتی بی بی سی انگلیس را با تغییر نام نویسنده آن به چاپ می رساند. آیا این همکاری نزدیک با شبکه رسمی دولت انگلیس اتفاقی بود؟!

روز شنبه، روزنامه اعتماد با انتخاب تیتر و عکس مورد اشاره، یکی از پرحجم ترین تبلیغات رسانه های بیگانه و سایت های وابسته به گروه های ضد انقلاب و عوامل فتنه ۸۸ علیه حضرت آیت الله جنتی را منعکس کرده است.

توضیح آن که، نگاهی گذرا به خروجی رسانه های فارسی زبان آمریکا، انگلیس، اسرائیل و نیز رسانه ها و سایت های وابسته به فتنه گران، طی نزدیک به یک سال گذشته به وضوح نشان می دهد بخش قابل توجهی از مطالب آنها به کینه توزی و ناسزاگویی علیه آیت الله جنتی اختصاص یافته و در تمامی این ناسزاگویی ها و فحاشی ها روی دو محور تاکید شده است. اول؛ ابراز نگرانی شدید از انعطاف ناپذیری آیت الله جنتی در مقابل عوامل و جریانات ضد انقلاب و تاکید بر رد صلاحیت آنان و دوم؛ کهولت سن ایشان و آرزوی کناره گیری این عالم وارسته از جایگاه کنونی خود در شورای نگهبان. از این روی و با توجه به سوابق روزنامه اعتماد نمی توان تیتر و عکسی را که این روزنامه برای انعکاس مصاحبه اخیر حضرت آیت الله جنتی برگزیده است، تصادفی! و یا برخاسته از سلیقه مطبوعاتی تلقی کرد.

گفتني است چند ماه قبل حضرت آيت الله جنتي در پاسخ تلويحي به آرزوي اعلام شده فتنه گران و يكي از عوامل حلقه انحرافي كه آرزوي بركناري ايشان را كرده بودند، گفته بود؛ اگر من هم نباشم، جانشين من و ساير اعضاي شوراي نگهبان، با استناد به قانون از تاييد صلاحيت فتنه گران و منحرفان جلوگيري خواهند كرد.