حجتالاسلام صديقي: شهداي پس از انتخابات مظلومترين شهيدان انقلاب هستند
افکار نیوز: امام جمعه تهران گفت: شهدای پس از انتخابات مظلوم‌ترین شهدای دوران انقلاب تاکنون هستند.
حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در مراسم بزرگداشت شهدای حوادثپس از انتخابات اظهار داشت: ملت ایران با حرکت در خط مقام معظم رهبری در فتنه سال گذشته پیروز و سربلند بیرون آمدند.
امام جمعه موقت تهران پیروزی در این فتنه را مثل پیروزی در ۸ سال جنگ تحمیلی دانست و متذکرشد: امید است ما بتوانیم مثل این شهدا راه انقلاب، امام(ره) و حرکت در خط امام خامنه‌ای را ادامه دهیم.
وی با اشاره به اینکه خداوند مدعیان راه امام(ره) را به حال خود رها نکرده بلکه برای آن‌ها امتحاناتی را قرار می‌دهد، یادآورشد: امتحان خداوند به این دلیل است که خبیث‌ها از طیب‌ها و ولایت‌مداران از قدرت‌مداران مشخص شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با تأکید بر اینکه خیلی‌ها دم از انقلاب می‌زدند اما انقلاب را به خاطر ریاست خود می‌خواستند، افزود: همین افراد حکومت اسلامی و ولایت فقیه را بارها در درس خود مطرح می‌کردند اما فکر می‌کردند خود ولی فقیه می‌شوند و وقتی در ولایت را به روی خود بسته دیدند و خون شهدا نگذاشت ولایت به دست نااهلان افتد، امروز در مقابل ولایت ایستادند و در واقع تمام رشته‌هایشان پنبه شد.
وی بر همین اساس به زندگی ساده و به دور از تعلقات مادی مقام معظم رهبری همچون امام(ره) اشاره و اضافه‌کرد: امام(ره) وقتی بنی‌صدر می‌خواست حاج احمد آقا را نخست وزیر معرفی کند فرمودند احمد هرجا باشد خدمتگزار مردم است و مقام معظم رهبری نیز هیچ‌کدام از فرزندان‌شان را در جایی بند نکرده‌اند و در هیچ کار اقتصادی دست ندارند.
امام‌جمعه موقت تهران با تأکید بر این که امام(ره) اجازه ندادند حاج احمد آقا که الحق پسر امام بود در این کار وارد شود و بعد از امام(ره) از ستون فقرات نظام یعنی ولایت فقیه سخت حمایت کرد و در نهایت صراحت از مقام معظم رهبری حمایت خود را اعلام داشت، گفت: حاج احمد آقا در وصیت‌نامه‌اش به فرزندان خود نوشت که در تبعیت از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای کوتاهی نکنید و اطمینان داشته باشید تبعیت از ایشان شما را به جای خوب می‌رساند.

*حرف‌های بعضی از علما در فتنه بعد انتخابات تغییر کرد
وی با تأکید بر اینکه متاسفانه در فتنه اخیر بعضی از علما به خاطر آقازاده‌هایشان حرف‌هایشان تغییر کرد و مشکلاتی از حرف‌ها و مواضع آنها به وجود آمد، اظهار داشت: باید حواس‌مان جمع باشد که تنها به سوابق افراد یا نماز خواندن و قرآن تلاوت کردن آن‌ها نگاه نکنیم؛ چرا که امام(ره) تأکید کردند حال فعلی افراد ملاک است.
حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به این که در عین حال باید ببینیم دشمن و شیطان در کدام سمت قرار دارد و از چه کسی حمایت می‌کند، متذکرشد: امام راحل که دارای بصیرت حکومتی بودند، فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و باید دید این شیطان بزرگ با چه کسانی سنخیت دارد و کدام جریان با آن هماهنگ است.
وی افزود: در جریان فتنه، صدای انگلیس، فرانسه، رئیس‌جمهور آمریکا، رژیم صهیونیستی، سلطنت‌طلبان، منافقین و آنهایی را که در مجلس ششم جزو متحصنین بودند و الان در خارج هستند، شنیدیم که در خط شیطان بزرگ قرار دارند.