به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از حضور در گلزار شهدای ارومیه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از مرکز حمایت از بیماران سرطانی ارومیه بازدید و در جمع هیات امنای این مرکز، تامین داروی مورد نیاز و پیگیری ماده ۱۷۷ در بحثخارجی و داخلی و معافیت مالیاتی خیرینی که به بیماران این این نوع مراکز درمانی کمک می‌کنند را از جمله اولویت‌های نیازمند پیگیری بر شمرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تلاش و خدمت به بیماران سرطانی و کودکان بی سرپرست تحت درمان این مرکز را یک حرکت جهادی در امتداد راه شهدا بر شمرد و اظهارکرد: این حرکت جهادی مانند حرکت شهدایی است که برای بازگرداندن آوارگان جنگی به سرزمین های خود به نبرد پرداختند.

رضایی با اشاره به وضعیت تحریم های ظالمانه کشورهای غربی علیه ملت ایران، اظهار امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیر لازم مشکلات دارویی به زودی حل شود تا داروی مورد نیاز بیماران سرطانی تامین شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با حضور در محل بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه به عیادت از حادثه دیدگان واقعه دلخراش آتش سوزی در مدرسه دخترانه در شین آباد پیرانشهر پرداخت و از مدیران و پرسنل بیمارستان برای بررسی و بهبود حادثه دیدگان پیرانشهر تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیش از ده نفر از حادثه دیدگان دیدار و به مدیران بیمارستان تاکید کرد که پس از بازگشت حادثه دیدگان به خانه های خود، همچنان پیگیر وضعیت آنان باشند.

رضایی با تاکید بر سرعت عمل خوب و مناسب بیمارستان امام خمینی در واقعه پیرانشهر تاکید کرد: جان و مال و آبروی مردم باید حفظ و به آن اهمیت داده شود.

رضایی همچنین در دیدار با خواهر شهیدان سرافراز باکری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید مهدی و حمید باکری در بخشی از سخنانش درباره شهید مهدی باکری گفت: شهید مهدی از شجاع ترین با وفاترین و با غیرت ترین فرماندهان شهید است.

وی ادامه داد : از صمیم قلبم می گویم که آقا مهدی دل ما را با خود برد و رفت و من هر روز به یادش هستم . امیدوارم فردای قیامت دست ما راگرفته و امروز هم با شهدای کربلا محشور شوند.