به گزارش افکارنیوز، حجتالاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفتوگو با فارس با بیان اینکه این جبهه دیدارهایی مختلفی را با شخصیتهای برجسته داشته است، اظهارداشت: روز چهارشنبه دیداری را با محمد شریعتمداری داشتیم و در آینده نیز دیدارهای را با ۳ نامزد احتمالی دیگر انتخابات ریاستجمهوری خواهیم داشت.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات بر همین اساس به دیدار با حسن روحانی اشاره کرد و گفت: همچنین دیدارهایی را با برخی از مراجع نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی در ادامه از دیدار روز شنبه این جبهه با برخی از نمایندگان مجلس خبر داد و یادآور شد: ستادهای جبهه مردمی اصلاحات فعال شده‌اند و در اولین جلسه شورای مرکزی آینده رئیس ستاد تهران و ستادکل را اعلام می‌کنیم.

فومنی همچنین گفت: در جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی اصلاحات مقرر شد نظرات جبهه را دبیرکل جبهه اعلام کند.

دبیرکل جبهه مردمی‌ اصلاحات همچنین با اشاره به یکی از مصوبات شورای این جبهه خاطرنشان‌کرد: در این جلسه قرار شد طی نامه‌ای از رهبر معظم انقلاب درخواست و اجازه حضور در انتخابات آتی ریاست جمهوری را به عنوان گروهی که برائت خود را از جریان فتنه ۸۸ اعلام کرده مطرح کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: تصمیم داریم تا در صورت موافقت ، گامی هرچند کوچک در برگزاری یک انتخابات باشکوه برداریم تا شاید از این طریق تلخی فتنه ۸۸ را که از سوی برخی اصلاحطلب تندرو به جامعه تزریق شده بود را از بین ببریم.