یادی از رشادت‌های شهیدان خلعتبری، کشوری و شیرودی ‌

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، محمدرضا رحیمی ظهر امروز در سومین یادواره شهید خلبان حسین خلعتبری و ۲۶۸ شهید این شهرستان گفت: امروز به بهانه یادواره این شهید گرانقدر در این خطه از بهشت رامسر گردهم آمدیم.

وی افزود: رامسر سرزمینی است پرشکوه که در پیشانی جغرافیایی عظیم و عزیز ایران اسلامی قرار گرفته با مردمانی سخت‌کوش و دلبسته به اسلام و ولایت و قرآن.

رحیمی تصریح کرد: شهیدان خلعتبری، کشوری و شیرودی از نامداران این کشور هستند و رشادت‌هایی برای این کشور انجام دادند که وصف نشدنی است.

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: شهید یعنی شهود و شهادت و مطمئن باشید که شهدا در این مراسم حاضر و واقف و شاهد بر اعمال ما هستند.

این مقام مسئول اعلام کرد: خداوند روح خود را در کالبد انسان دمیده و به این علت است که در هنگام فکر کردن به خداوند، ذهن به راحتی به سوی او پر می‌کشد.

رحیمی گفت: خانواده‌های معظم شهدا چه غم، چه باک از اینکه عزیزی از عزیزان شما به خیل شهدا پیوسته، شهدا در محضر خدا حاضرند.

وی بیان کرد: شهدا بر اعمال قهرمانان و ایثارگرانی که مانده‌اند و دیگر همرزمانشان مهر شهادت خواهند زد.

رحیمی اعلام کرد: پروژه تصفیه‌خانه در حال اتمام بوده و ان‌شاءالله قبل از اتمام این ماه کاملا تکمیل و افتتاح می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: نام منطقه آزاد گردشگری زیبنده رامسر بوده و ان‌شاءالله این نام برای این خطه محقق می‌شود که به پروژه‌ای مانند فرودگاه در حال ساخت و توسعه رامسر نیاز داشته و دارد.

وی افزود: پروژه فرودگاه رامسر، از زیباترین فرودگاههای ایران بوده که بعد فرودگاه امام خمینی (ره) گرانترین فرودگاه ایران است