وزیر تعاون پاسخگوی ۲ نماینده مجلس

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اخبار و طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران را امروز یکشنبه در دستور کار خود قرار داده است.

این کمیسیون همچنین در روز سه‌شنبه اخبار، گزارش رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص عملکرد و برنامه‌های سازمان مذکور در بخش صنعت، معدن و ارتباطات، دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پاسخگویی به سؤالات قاضی‌پور نماینده ارومیه، دهقانی نماینده ورزقان(سه فقره) و ادامه بررسی طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران را در دستور کار خود دارد.

کمیسیون صنایع و معادن جلسه هیئت رئیسه خود را در روز چهارشنبه برگزار می‌کند.

کارگروه صنعت این کمیسیون نیز لایحه یک فوریتی اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن را در روز سه‌شنبه بررسی می‌کند.

کارگروه ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن همچنین امروز یکشنبه به بررسی طرح اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران، لایحه اساسنامه سازمان پست جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد.

کارگروه معدن و صنایع معدنی این کمیسیون در روز دوشنبه طرح اصلاح تبصره(۵) بند(الف) ماده(۳) قانون اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل‌ و چهارم(۴۴) قانون اساسی را بررسی می‌کند.

کارگروه فناوری‌های نوین و هوا فضای کمیسیون صنایع و معادن همچنین در روز سه‌شنبه ادامه گزارش دبیر شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص فعالیت‌های شورای عالی را در دستور کار خود قرار داده است.

کارگروه پتروشیمی و صنایع نفت و گاز این کمیسیون همچنین امروز یکشنبه امور ارجاعی کمیسیون به کارگروه را بررسی خواهد کرد.