اظهار نظر جنجالی خاخام صهیونیست درباره ایران

به گزارش افکارنیوز به نقل از شفاف، یک خاخام تندرو صهیونیست پیش بینی کرد ایران توسط خداوند یا وسیله دیگری نابود می شود.

به گزارش سایت خبری اس ان اس سوریه، " نیر بن ارتسی " خاخام تندور یهودی در اسرائیل در پیام هفتگی خود که در سایت مذهبی " کیکار شبات " منتشر شده پیش بینی کرد کشورهای عربی و اسلامی با فاجعه هایی روبرو شوند و در این کشورها جنگ های داخلی به وقوع بپیوندد.

وی در مورد ایران اظهار داشت: ایران به نظر می رسد آرام است اما ترس و هراس زیادی در این کشور وجود دارد. ایرانی ها از ارتکاب هرگونه اشتباه می ترسند.

این روحانی تندرو یهودی در اسرائیل افزود: خداوند در تاسیسات هسته ای ایران افرادی را قرار داده است. ایرانی ها می دانند که هرگونه اشتباه کوچکی ممکن است ایران را به یک جزیره ویران تبدیل کند. چه به دست خداوند و چه وسیله دیگری

وی همچنین در مورد لبنان گفت: حسن نصرالله احساس امنیت نمی کند و کسی را ندارد که از وی پشتیبانی و دفاع کند. بنابراین لبنانی ها همدیگر را می خورند.

این خاخام در مورد مصر و سوریه نیز اظهار داشت: مصر شاهد حوادثی خواهد بود که بهتر از وضعیت سوریه نیست. مصری ها به طور دائمی و ثابت به قاچاق و ذخیره اسلحه گروه های فلسطینی حماس و فتح کمک می کنند و هر از چند گاهی از توقیف فرد یا محموله ای خبر می دهند تا به جهان ثابت کنند که در جهت منافع اسرائیل عمل می کنند.

وی افزود: همانگونه که خداوند وعده داده است پل " اسوان " در مصر نابود می شود و آب این کشور را در می نوردد. این حادثه ممکن است هر لحظه به وقوع بپیوندد و دعا و عملیات پیشگیرانه نیر فایده ای نخواهد داشت.

بر اساس پیش بینی ها این خاخام ، حماس و فتح به دلیل اینکه فکر می کنند اسرائیل ضعیف است خوشحال می شوند اما اسرائیل قوی ترین رژیم جهان است. افسران ارتش اسرائیل نیروی ارتش را در غزه و برای گرفتن فلسطینی ها هدر نمی دهند. ارتش اسرائیل می داند که چه زمانی دست بر دشمن خود بگذارد و این همان اراده الهی است که وارد عقل های رهبران ارتش اسرائیل شده است و بر این اساس می دانند که با استفاده از این اعتقاد از اسرائیل حمایت کنند.