به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، اکبر نیکزاد شامگاه سه شنبه در گردهمایی اصناف و بازاریان اردبیل با نمایندگان مجلس و مسئولان استان عنوان کرد: می گویند دولت قانون گریزی می کند، در صورتی که رئیس جمهور برای توضیح در خصوص اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها به مجلس می رود این اصل قانون است، اگر کار غیرقانونی می کرد که به مجلس نمی رفت.

استاندار اردبیل حضور احمدی نژاد در مجلس را دلیلی بر اقدام قانونی کار دولت در اجرای این طرح برشمرد و بیان داشت: رئیس جمهور چون به اجرای قانونی طرح هدفمندی یارانه ها اعتقاد دارد به مجلس می رود.

وی انتقاد یکی از نمایندگان مجلس در خصوص عدم اختصاص سهم تولید از یارانه ها در فاز را یادآور شد و تاکید کرد: ارائه سوخت یارانه دار به بخش صنعت و تولید در سطح کشور و این استان مگر کمک نیست.

نیکزاد با بیان اینکه فعالیت در دولت به دلیل اقدامات گسترده در حوزه های مختلف سخت است، متذکر شد: به عنوان نماینده عالی قوه مجریه وظیفه دارم پیگیریهای طرحها و مصوبات نمایندگان را عملیاتی کنم و به نتیجه برسانم و این نیازمند همسویی مشارکت عمومی است.

وی گفت: اقدامات خوبی در این دوره انجام شده با این حال بیشترین مراجعات در این استان به دلیل بیکاری است که باید در این زمینه برنامه ریزی کنیم.