افكار نيوز - داوود احمدی نژاد در طرح ضیافت اندیشه که در دانشگاه تربیت معلم کرج برگزار شد گفت: هرکسی که مدعی شود در کنار امام زمان است دورغ می گوید و باید با آن برخورد کرد و حتی باید وی را کشت
به گزارش افکار به نقل از البرز، وی افزود: امام زمانی که این فرد ادعا می کند که در کنارش است در عالم هستی اصلا وجود ندارد، چون فردی که در کنار امام زمان است اولا هرگز ادعای ارتباط را نمی‌کند و ثانیا باید به آیات الهی مانوس و آشنا باشد.

داوود احمدی نژاد ادامه داد: وی در یکی از سخنرانی های معروفش ادعا کرده بود که اگر حضرت عیسی مسیح را نمی کشتند وی بیش از ۳۰۰ سال بر جهان پیامبری می کرد در حالیکه در سوره های آل عمران و نساء خداوند فرموده عیسی را نکشته اند و هر کس که بگوید عیسی را کشته اند منحرف است.

وی گفت هر مسلمان و غیر مسلمانی تنها به این آیه قران مجید توجه کنید خواهد دید که این فرد منحرف است و یا اینکه وی می گوید حضرت ابراهیم اهل ایران است؛ خوب ایرانی بودن وی چه مشکلی از مشکلات کشورمان را دوا خواهد کرد، تنها با این حرفها می خواهد وحدت جامعه را برهم زند.

وی ادامه داد: اگر بحثمکتب و اندیشه ایرانی است باید سالها قبل در مورد آن بحثمی شد و امروز بحثاندیشه اسلامی و مکتب اسلام مهمترین بحثروز است و هرکس بخواهد با مسائل انحرافی از خط ولایت و اسلام منحرف شود از ما نیست و فردی ملحد و منحرف است.

احمدی نژاد افزود: قبل از دولت دهم و زمانیکه مسئول بازرسی ریاست جمهوری بودم، برخی ها را دیدم که در مسیر انقلاب نیستند و از ان زمان مخالف حضورشان در دولت شدم که یکی از آنان که به تازگی مرحوم شده است با مدرکی جعلی خود را به بدنه دولت رسانده بود و من بودم که اطلاعات این فرد را به افراد و مکانهای مختلف دادم و چهره اش را مشخص کردم.

دبیر پدافند غیر عامل دشمن شناسی را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: دانستن اینکه آمریکا دشمن اصلی ماست فایده ای ندارد باید عوامل آن در کشور حال هر کس می خواهد باشد را به مردم معرفی کرد وشگردهای این افراد را افشاء نمود
احمدی نژاد با بیان اینکه برخورد با سران فتنه مصلحت اندیشی شده است افزود: در هر جامعه ای بنا بر مصلحت آن جامعه تصمیمی گرفته می شود، مسئولان باید جو اجتماعی را رصد کنند تا ببینند چه وقتی زمانی مناسب برای بازداشت این افراد است اما این را بدانید که بالاخره روزی این افراد بازداشت خواهند شد و انقلاب با کسی مماشات نمی کند.

وی ادامه داد: یکی از خبرهایی که برخی بسیار بر روی آن دامن زدند وجود پارتی بازی در هئیت دولت و نسبت های فامیلی با رئیس جمهور است؛ من که برادر رئیس جمهور هستم می گویم وزیر سابق آموزش و پرورش و وزیر صنایع و معادن فعلی دولت یعنی آقایان علی احمدی و محرابیان هیچگوه نسبت فامیلی با ما ندارند و نمی دانم چرا برخی این افراد را به ما نسبت دادند.

/ ب.