افکار- حجتالاسلام محمدرضا تویسرکانی در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی اقشار و معاونت های بسیج در صدا و سیما، با اشاره به بیانات مهم و ارزشمند مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان اظهار داشت: بیانات ایشان تبیین تناقضات و بی منطقی رفتار آمریکایی ها در قبال ملت ایران با مصادیق عینی است.

وی به نقش حیاتی و حساس ولایت فقیه و بسیج در حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: به همان اندازه که ولایت فقیه دشمن دارد، بسیج هم دشمن دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن در وارونه جلوه دادن حقایق در رسانه ها و افکارعمومی مهارت دارد، افزود: رسانه های داخل باید زشتی رفتار استکبار به خصوص آمریکا را نزد افکار عمومی جهان نشان دهند.

تویسرکانی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در رسانه های خود سیاست مخدوش جلوه دادن چهره بسیج را دنبال می کنند، افزود: در حال حاضر یکی از بزرگترین کار ویژه روابط عمومی بسیج حفظ و ارتقاء منزلت این قشر خدمت گذار در افکار عمومی است.

وی نیروی انسانی متخصص، نخبه و ارزشی بسیج را ظرفیتی مناسب برای فعالیت های رسانه ای در ابعاد متنوع برشمرد و گفت: کارکرد مهم بسیج خدمت رسانی است.

تویسرکانی در ادامه نسبت به خطرات عرفانهای نوظهور، ساختگی و منحرف استکبار جهانی در جهت نفوذ در جامعه اسلامی هشدار داد و خاطر نشان کرد: یکی از شیوه ها و شگردهای نفوذ این جریانات منحرف در جامعه با چهره فریب کارانه خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه بسیج باید در حوزه رسانه در عالی ترین سطح باشد، بر ضرورت آسیب شناسی تاثیر رسانه های بیگانه و معاند استکبار بر روی افکار عمومی تاکید کرد.

تویسرکانی در پایان از حمایت ها و تلاشهای تاثیر گذار حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه و سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در ایجاد شرایط مناسب برای ارتقاء فعالیتهای رسانه ای بسیج تقدیر کرد و اظهار داشت: رویکرد عالمانه مسوولان روابط عمومی سازمان بسیج در برگزاری دوره های آموزشی رسانه ای در صدا و سیما بسیار ارزشمند است.



در ان مراسم همچنین اسماعیل احمدی مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در سخنانی بر نقش آموزش در ارتقا کیفی و کارآمدی روابط عمومی ها تاکید و ابراز امیدواری کرد که با ادامه این دوره های تخصصی شاهد یک تحول جدی در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج تفکر بسیج از سوی رسانه ها باشیم.



در پایان این مراسم که به میزبانی بسیج رسانه ملی برگزار شد، از نفرات برتر دومین دوره آموزشی مدیران روابط عمومی اقشار و معاونت های بسیج تقدیر به عمل آمد.