به گزارش واحد مرکزی خبر ، راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای رجا ( از دوم تا ۲۳ اسفند ماه ) از ساعت ۹ صبح امروز دوشنبه در همه دفاتر فروش بلیت قطار در سراسر کشور انجام می شود.

هموطنان عزیز می توانند به منظور تهیه بلیت با مراجعه به یکی از مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور بلیت خود را تهیه کنند.

شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ و ۳۰۰۰۳۰۰ نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار است.

با توجه به اینکه قیمت بلیت قطارهای مسافری شرکت رجا در دور قبلی افزایش قیمت ها لحاظ نشده بود، به منظور جبران بخشی از هزینه های این شرکت، قیمت بلیت در دور جدید پیش فروش فقط برای شرکت رجا در برخی مسیرها با میانگین ۳۱ درصد افزایش به فروش خواهد رسید.

شرکت های خصوصی فعال در حوزه حمل و نقل ریلی به دلیل رشد هزینه های جاری ناگزیر به اعمال برخی نرخهای جدید در حوزه ارائه خدمات هستند و قطعا افزایش نرخ بلیت شرکت رجا با هدف ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده به هموطنان عزیز خواهد بود.

نرخ درخواستی شرکت قطارهای مسافری رجا بیش از ۴۲ درصدافزایش بوده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته و جلسات مجموعه راه آهن به منظور حفظ رفاه حال مسافران گرامی حوزه ریلی با افزایش میانگین ۳۱درصدی قیمت بلیت آنهم برای برخی مسیرها موافقت شده است.

نرخ جدید هم برغم افزایش لحاظ شده باز هم از قیمت تمام شده بلیت، صندلی ایجادی و قیمت فروش بلیت سایر شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری کمتر است.