حلقه مقاومت امروز قدرتمند تر از گذشته است

به گزارش افکارنیوز، ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه شنبه شب با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیرشورایعالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.

سعید جلیلی در این دیدار با تاکید بر موضع راهبردی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از روند سیاسی و گفتگوهای ملی در سوریه از رفتار برخی کشورهای منطقه و غرب در پشتیبانی از تروریسم در این کشور انتقاد کرد.

جلیلی با اشاره به حمایت اکثر کشورهای جهان از روند سیاسی در سوریه اظهار داشت؛ نباید اجازه داد چند کشور محدود خود را نماینده جامعه جهانی در حمایت از تروریست ها معرفی کنند، همانطور که تروریست ها سعی می کنند خود را به دروغ نماینده اکثریت مردم سوریه نشان دهند.

نماینده مقام مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی با بیان برخی دستاوردها و موفقیت های جبهه مقاومت تاکید کرد که حلقه مقاومت امروز به مراتب از گذشته قدرتمندتر و مستحکم تر می باشد و چشم انداز آینده بسیار روشن و امید آفرین است.

ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه نیز با ارائه گزارشی از آخرین تحولات میدانی در خصوص سوریه ضمن تشکر از مواضع سازنده جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورش اظهار داشت؛ سوریه هرگز حمایت های ملت و دولت ایران در شرایط دشوار را فراموش نخواهد کرد.