واکنش سایت موسوی به تسلیت احمدی نژاد به رهنورد

به گزارش افکارنیوز، وب سایت میر حسین موسوی تسلیت احمدی نژاد به خواهر زهرا رهنورد را اقدامی تبلیغاتی خواند.

سایت کلمه با انتشار مطلبی با اشاره به گذشت نزدیک به دو ماه از فوت صادق کاظمی پدر همسر میر حسین موسوی نوشت: احمدی نژاد در یک اقدام تبلیغاتی به دیدار دوست قدیمی خود، همسر خواهر زهرا رهنورد رفت.

این نوشته افزود: این خبر که دیروز به طور ناگهانی در سایت های مختلف خبری منتشر شد، همه را در برابر این پرسش قرار داد که تسلیت به دوست و همکار بعد از دو ماه چه معنایی می تواند داشته باشد.

کلمه در ادامه با اشاره به ماههای پایانی دولت احمدی نژاد اضافه کرد: احمدی نژاد با نزدیک شدن به پایان دوره هشت ساله ریاستش بر هیات دولت، در حالی قصد دارد با اینگونه اقدامات تبلیغی خبرساز شود و برای عرض تسلیت به منزل همسر خواهر زهرا رهنورد می رود که در مناظره های ریاست جمهوری در برابر چشمان میلیون ها نفر به شخصیت علمی و مذهبی بانوی جنبش سبز تهمت و افترا زد.

تسلیت دیر هنگام احمدی نژاد به خواهر رهنورد در حالی است که طی ماه های اخیر بعضی اقدامات دیگر احمدی نژاد نظیر سخنان او در جمع مسوولان گزینش و اعتراض او به فرایند بررسی صلاحیت در انتخابات نظام پزشکی مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

محمود احمدی نژاد اوایل دیماه در جمع مسولان گزینش گفته بود: من در آن جلسه تعداد زیادی را دیدم که به طور مثال از دختری ۱۶ ساله در رابطه با مراحل ماتریالیسم تاریخی سوال میکردند و آن دختر جوابی برای پاسخ دادن نداشت و در نهایت در پرونده او نوشته میشد، سوال کردم میدانست و کتمان کرد و صلاحیت آن رد میشد و در ادامه همینطور تعدادی افراد صلاحیت شان رد میشد و شاید برخی موارد پیدا میشدند که مطالعه میکردند و میآمدند و در پرونده آنها نوشته میشد سوال کردم، توضیح داد و مسلط بود پس معلوم است که صلاحیت ندارد و من اینها را با چشم خود دیدم.