به گزارش افکارنیوز، این روزنامه که در پروژههايي همچون بازگشت هاشمي رفسنجاني به نمازجمعه،كانديداتوري هاشمي براي انتخابات آينده و كانديداتوري مجدد هاشمي براي رياست مجلس خبرگان، در ماههاي گذشته زحمات زيادي را متقبل شده است، این بار به يك حركت ابتكاري دست زده و با انتشار عكس آرشيوي ديدار هاشمي رفسنجاني و فرهاد دانشجو، از روي لبخندي دانشجو در اين عكس، به اين نتيجه رسيده است كه شايد خوشحالي دانشجو به اين علت است كه دانشجو به دليل سخنان اخيرش از آنها عذرخواهي كرده و هاشمي و سيد حسن خميني نيز او را بخشيده اند!



آرمان روابط عمومی در متن گزارش جالب خود آورده است: «یک بار دیگر سیدحسن خمینی و آیت‌الله هاشمی با هم دیده شدند. آنها روز پنجشنبه به سمت دانشگاه آزاد اسلامی رفتند تا در جلسه هیات امنای این دانشگاه شرکت کنند و البته سری هم به واحد علوم و تحقیقات که گفته می‌شود مهم‌ترین مرکز این دانشگاه است، بزنند. در این تصویر فرهاد دانشجو در میان این دو ایستاده و می‌خندد اما به چه می‌خندد را فقط خودش و هاشمی و سید حسن خمینی می‌دانند. شاید این خنده پایانی بر اظهاراتی است که در گذشته در مورد این دو عضو هیات رئیسه زده یا شاید خوشحال است که با سعه‌صدر آنها دیگر لازم نیست عذرخواهی کند. شاید هم خوشحال است که کمی بعد، آنها به واحد علوم و تحقیقات می‌روند که برادرش یعنی خسرو ریاست آن را برعهده دارد اما به هر چه می‌خندد در آن نشانه‌هایی از احترام به هاشمی ‌رفسنجانی و سیدحسن خمینی وجود دارد.»



این در حالی است که نگاهی به تصاویر دیدار اخیر اعضای هیات امنا با مسئولین دانشگاه آزاد نشان می‎دهد دانشجو به علت عارضه ستون فقرات، با گردن‎بند در این جلسه حاضر شده بوده است.



هر چند آروزي خوش و بش كردن و روي خوش نشان دادن مديران فعلي دانشگاه آزاد با برخي اعضاي هيات امناي اين دانشگاه كه البته تا چند ماه پيش همه امورات و مقدرات اين دانشگاه را در دست داشتند، بر جريان سابقا نشسته بر خوان دانشگاه آزاد عيب نيست، اما به نظر ميرسد براي تحقق آن بجاي خيالپردازي از روي عكسهاي آرشيوي، نياز به تغيير رويكردهايي باشد كه اين جريان در ۲۵ سال گذشته بر امورات دانشگاه آزاد حاكم كرده بود.