اصلاح طلبی که جلو اوباما خم شود خاک بر سرش!

به گزارش افکارنیوز، حجت الاسلام زارع فومنی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: شخصی رئیس دفتر فردی شد و این مسئولیت وی باعثشد تا ادعا کند که می خواهد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود. به اینکه نمی گویند رجل سیاسی. یا فردی یکی، دو دوره نماینده مجلس بود و الان می خواهد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود. معتقدم کاندیداهایی که تا الان وارد صحنه شدند، مصداق رجل سیاسی نیستند.

افزود: طیف رادیکال اصلاحات با جریان انحراف یکی شده است و این خطرناک است. احتمال هم می رود که یک کاندیدای مشترک معرفی کنند.

فومنی در واکنش به ادعای برخی از اصلاح طلبان گفت: متأسفانه گروه هایی هستند که از خودشیفتگی برخوردارند و به این خودشیفتگی مبتلا شده اند. یعنی خود را از همه بهتر و دیگران را سطح پایین می دانند در صورتی که اینطور نیست. معتقدم هر گروهی که بخواهد مانع رشد دیگران شود و خودشان را فقط مطرح کنند، عین دیکتاتوری عمل می کنند و به دروغ شعار دموکراسی سر می دهند. تخریب کردن گروه ها، اشخاص و افراد به صلاح نیست. اینکه یک گروه بگوید فقط ما اصلاح طلب هستیم و دیگران اصلاح طلب نیستند عین دیکتاتوری است. حتی از دیکتاتوری رضاخانی هم بدتر است.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات تأکید کرد: اصلاح طلبی که انتقادی را نپذیرد و عصبانی شود به راحتی توهین و تهمت بزند اصلاح طلب نیست، افسادطلب است. بدانید اصلاح طلبی ارثپدری هیچ کس نیست.

وی گفت: مشارکتی ها مدام از اصلاح طلبان بدلی سخن می گویند، اگر اینگونه است من هم می توانم مدعی شوم که جبهه مشارکت بدل سازمان سیا است. کسی که اسرار هسته ای ایران را به حراج بگذارد عین سازمان سیا عمل کرده است. با موساد چه فرقی دارد؟ ما با هیچ کس تعارف نداریم و حرفمان را می زنیم.

وی با اشاره به بیانیه اخیر احزاب تندرو اصلاح طلب افزود: ضمن آنکه بیانیه اخیر مشارکت عین دیکتاتوری بود. رفتارهای سازمان مجاهدین، رفتارهای دوگانه و دو پهلوی برخی از اصلاح طلبان تندرو و افراطی هم عین دیکتاتوری است.

فومنی خاطرنشان کرد: اصلاح طلبی که برود جلوی اوباما خم شود اصلاح طلب نیست. خاک بر سر آن اصلاح طلب. اصلاح طلبی که برود جلوی عرب ها سر خم کند اصلاح طلب نیست. خاک بر سر فردی که دست پادشاهان کشورهای عربی را می بوسد و بودجه خود را از آنها تغذیه می کند. باز می گویم آنها اصلاح طلب نیستند افساد طلب هستند. بدانید جنبش اصلاح طلب جدید بر اعتدال گرایی تأکید دارد و با افراط شدیداً مخالف است.

وی ابراز داشت: سابقه من در اصلاحات مشخص است. در تمامی جلسات اصلاحات شرکت می کردم و هنوز فراموش نکردم که در دوره ای رهبری را هدف گرفتند. هنوز یادمان نرفته که شما بحثشورای رهبری را چگونه مطرح می کردید. اصلاح طلب یعنی آن کسی که چارچوب های نظام را رعایت کند هر فرد و گروهی که چارچوب های نظام و اصول انقلاب را رعایت نکند افسادطلب است و نمی توان آن را اصلاح طلب نامید.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات اظهار داشت: انتقاد ما به افرادی است که در فتنه به موقع موضع نگرفتند، اگر مرد بودید در زمان فتنه ۸۸ اعلام موضع می کردید. الان که فضا آرام شده است می گویید ما اصلاح طلبیم. ما در آن موقع آمدیم از نظام و رهبری دفاع کردیم. آنها جیره خوار اصلاحات بودند ما که جیره خوار نبودیم و نیستیم. پول هایی که گرفتید کجاست؟ شفاف اعلام موضع کنید.

وی گفت: افرادی که چارچوب قانون اساسی را قبول داشته باشند. صرف اینکه برخی افراد بگویند ما قانون اساسی را قبول داریم، اما یک بند آن را قبول نداریم، نمی توان به آنها گفت اصلاح طلبانی که می خواهند در چارچوب قانون عمل کنند.

فومنی تصریح کرد: اگر قانون اساسی را قبول داریم باید التزام خود را به همه بندهای آن اعلام کنیم. کسی که ولایت فقیه را قبول نداشته باشد، یعنی اینکه اصل قانون اساسی و دین را قبول ندارد. چرا که جایگاه ولایت در دین ما آمده است.

وی در خصوص جایگاه مهاجرانی در بدنه اصلاحات گفت: این فرد به خارج از کشور رفته است و مدام با بی بی سی فارسی مصاحبه می کند و جالب آنجا است که یکی از چهره های داخلی وی را اصلاح طلب درون نظام معرفی کرده است. این چه اصلاح طلبی است؟! آن فرد پول پادشاه عربستان را گرفته و علیه نظام فعالیت می کند. بعد می توان او را اصلاح طلب نامید؟ او افسادطلب است. جنایتی که این افراد کردند خیلی بالاست این افراد(افراد خودفروخته ای که به خارج از کشور پناه بردند) اخلاق و انسانیت را کشتند. اگر مرد بودید در این مملکت می ماندید و پاسخگوی عملکردهای خود بودید چرا فرار کردید؟

فومني با اشاره به نامه اصلاح طلبان به رهبر انقلاب خاطرنشان كرد: ما يك نامه اي را جداگانه نوشته ايم و جزئيات آن را اعلام خواهيم كرد. البته آن نامه آماده شده است و بزودي به دفتر رهبر انقلاب فرستاده خواهد شد. نامه ما با نامه برخي از اصلاح طلبان فرق مي كند. ما در نامه خود به آسيب ها اشاره كرديم اما آنها در نامه خود آسيب ها را نگفته اند. بيشتر ديدگاه شان آن است كه اگر فلان شخص بيايد خوب است. از اين رو جنس نامه ما با جنس نامه اصلاح طلبان ديگر متفاوت است. نامه ما نامه اي نيست كه بخواهد رهبري را مكدر كند. نامه ما نامه رويش هاست