کسانی کاندیدا شوند که از ملت ایران عقب نمانند

به گزارش افکارنیوز، موسی غضنفرآبادی، عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید در انتخابات افرادی حضور یابند که دارای صلاحیت‌ها و حد و اندازه های لازم برای مسئولیت ریاست جمهوری باشند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری شفاف و روشن بیان کردند، این موضوع هم روشن است که افرادی وارد این عرصه شوند که دارای توانمندی‌های لازم باشد.

وی ادامه داد: ملت ایران بسیار توانمند، هوشمند، آگاه و رو به رشد است، کسانی باید وارد عرصه انتخابات شوند که خودش از مردم عقب نمانند بلکه بتواند از مردم جلو بیفتد یا حداقل همراه باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به هرحال فردی که به عنوان رییس جمهور آینده انتخاب می شود باید کل زندگیش را برای نظام و انقلاب وقف کند لذا مسولیت بسیار سخت و سنگینی است.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه رییس جمهور گفت: فردی که با انتخاب مردم و تایید شورای نگهبان به سمت ریاست دولت برگزیده می‌شود هم نباید این جایگاه را با هوا و هوس، باند بازی و جناح بازی نگاه کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: باید کسی به این عرصه پا بگذارد که انقلاب را به پیش ببرد؛ شجاع و توانمند باشد و مشکلات مردم را حل کند.

غضنفرآبادی بیان کرد: رییس جمهور نباید تحت تاثیر جوسازی دشمن و تحریم‌ها قرار بگیرد و در تظاهرات اسلامی باید افکار محکمی داشته باشد. کسی که در جایگاه حساس قرار می‌گیرد باید به حدی باشد که مسیرهای غلط و درست را به خوبی شناسایی کند و بتواند راه‌های مستقیم و غیر مستقیم را به خوبی تشخیص بدهد.

عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس تاکید کرد: متاسفانه در چند سال اخیر کسی وارد این عرصه شد که به جای تمرکز بر کارهای اجرایی کشور، در تمامی زمینه وارد شد و اتفاقاتی را به یادگار گذاشت.

وی در پایان تصریح کرد: کسی باید در این راه قرار بگیرد که حد و مزر را بفهمد و از حد مجاز خود تجاوز نکند و جوگیر تعاریف و تمجیدها نشود .