فتنه ۹۲ پیچیده‌تر و تندتر از فتنه سال ۸۸ است

به گزارش افکارنیوز، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی در همایش منطقه‌ای استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با عنوان «بصیرت و پایداری» در حسینیه نصرت اظهار کرد: غیرت یکی از صفات الهی بوده و خداوند برنمی‌تابد غیر او را پرستش کنید.

وی افزود: باید در تمام امور مسیر خدایی و الهی را انتخاب کنیم چراکه پذیرفتن غیر خدا به منزله شرک و کفر است، اعتقاد به خدا باید در تمام امور زندگی جلوه داشته باشد.

آقا تهرانی با بیان اینکه فعالیت سیاسی با دیانت خود نوعی عبادت است، خاطرنشان کرد: اموری چون فعالیت‌های سیاسی و رای در انتخابات نیز اگر در مسیر صحیح و درست خود قرار بگیرد عبادت شمرده می‌شود اما یکی از مسائل مهم در این مسیر اصلاح ظاهر و باطن است.

وی ادامه داد: باید کار درست انجام داد، حرف حق زد، قالب و محتوا و ظاهر و باطن خالص و درست باشد؛ اگر کسی بد‌اخلاقی کند در تمام عرصه‌ها اعم از اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نباید پاسخی چون بداخلاقی داشته باشد.

دبیرکل جبهه پایداری یکی از شاخصه‌های اصلی انتخابات جمهوری اسلامی ایران را توجه به ولایت و ولایت مداری دانست و افزود: انقلاب اسلامی به کرات مورد امتحان و آزمایش دوستان و دشمنان قرار گرفته‌ایم اما مسئله ای که سبب سرافرازی از عرصه این آزمایش‌ها شده تکیه بر اصل ولایت مداری است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در دو بعد برای نفوذ در کشور کمین کرده گفت: تقلید کورکورانه و ترویج سکولاریته دو بعد مهم هجمه‌های وارده از سوی دشمنان نظام است؛ تقلید کورکورانه از مدل‌های کذایی و پوچ غربی در سالهای اخیر با کسب موفقیت‌های روز افزون جوانان ایرانی به طور چشم‌گیری رنگ باخته‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز فتح نظامی و فتح علمی ما در استعمار جهانی سبب تقویت روحیه اعتماد به نفس جوانان ایران زمین شده است.

آقاتهرانی سکولار را در عرصه سیاست، جدایی سیاست از دیانت توصیف کرد و ادامه داد: اسلام حق ورود به عرصه سیاست را داده و رفتار معصومین و چهر‌ه‌های مقدس جهان اسلام مبین این مسئله است که سیاست جدا از دیانت نبوده و با رعایت دیانت می‌توان فعالیت سیاسی کرد.

وی با تاکید بر اینکه سناریوی دشمن از ارائه طرح سکولار در عرصه سیاست، دفع مردم از پای صندوق‌های رای و بی‌انگیزه کردن مردم نسبت به حضور حداکثری است، گفت: دشمن می‌خواهد علی زمانه تنها بماند و ما نیز به آنها پاسخ می‌دهیم که مردم ایران زمین مردم کوفه نیستند.

دبیر کل جبهه پایداری از شعار و محور جبهه پایداری یاد کرد و اذعان داشت: «عقلانیت، معنویت، عدالت حول محور ولایت» خط فکری و حرکتی جبهه پایداری بوده و عملکرد این جبهه نیز مطابق با این خط فکری است.

آقا تهرانی جبهه پایداری را تابع ولایت فقیه توصیف کرد و یاد آور شد: شاخصه‌های رئیس جمهور بر اساس معیارهای مرحوم آیت الله خوشوقت کارآمد بودن و ولایت مداری و به طور کلی باید رئیس جمهور فردی اصلح و لایق مدیریت مملکتی باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از برخی برنامه‌ها و صحبت‌های تخریبی و ضد جبهه پایداری گفت: تلاش‌های زیادی صورت گرفته و می‌گیرد تا انگ بد اخلاقی را به جبهه پایداری بزنند اما جبهه پایداری با برنامه مشخص و مدون به دور از هر گونه بداخلاقی روند خود را تحت فرمان مقام معظم رهبری ادامه می‌دهد.

آقا تهرانی حضور فتنه را در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ به مراتب پیچیده تر و تندتر از سال ۸۸ دانست و اظهار کرد: به هراندازه که از امتحان الهی سرافراز میشویم مراحل سختتری را شاهد خواهیم بود اما تجربه ۳۴ ساله انقلاب ثابت کرده که ایران اسلامی شکست ناپذیر است.