شعار یارانه‌ای احمدی نژاد در آستانه انتخابات

به گزارشافکارنیوز،رییس جمهور در جمع مردم شهرستان شاهرود با بیان اینکه ایران نیازی به بمب اتم ندارد و اگر روزی لازم باشد، دشمنان از منطقه پارو شوند، همین جوانان با اراده و اندیشه خود می‌توانند این کار را انجام دهند، گفت: در حقیقت بمب اتم حقیقی ما جوانان و اندیشه آنان است.

بخشی از سخنان رئیس جمهور به شرح زیر است:

احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: در هشت سال گذشته در بعضی از بخش‌ها به میزان ده‌ها برابر کار انجام شده است و علت اصلی آن این است که دولت به قدرت و توان ملت اعتماد کرده و راه‌ها را برای حضور آنان باز کرد.


رییس جمهور به تشکیل ستاد کشاورزی و معدن از سوی دولت اشاره کرد و گفت: ‌ ستاد کشاورزی بنا دارد زمین، منابع، فرصت‌ها و تسهیلات لازم را در اختیار فارغ‌التحصیلان کشاورزی قرار دهد تا آنان در این عرصه فعال شوند و امروز نیز در جلسه کارگروه کشاورزی و معدن تصمیم گرفته شد که ۲۵۰ میلیارد تومان علاوه بر سهمیه‌های قبلی برای پشتیبانی از کشاورزی و ۲۵۰ میلیارد تومان نیز به بخش معادن اختصاص یابد.


احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: باید فرصت بدهیم تا آحاد مردم رشد یافته و قوی شوند و نباید چنین شود که تمام فرصت‌ها و امتیازات در اختیار عده‌ قلیلی باشد.


رییس جمهور با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: هنوز اطمینان دارم که با یک حرکت آرام و آسان می‌شود ماهی ۲۵۰ هزار تومان به مردم داده و این حق مردم است، متأسفانه عده‌ای در مسیر اجرای کامل این طرح بهانه‌ و مانع‌تراشی ایجاد کردند در حالی که هدفمند کردن یارانه‌ها مهم‌ترین طرح اقتصادی کشور است.


احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به طرح موضوع حماسه سیاسی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: حماسه سیاسی بدین معناست که کارها در اختیار مردم قرار گیرد زیرا هر جا که ملت وارد شده و تصمیم گرفتند، تصمیم درستی بوده است.


رییس جمهور خاطر نشان کرد: رهبری عزیز فرمودند که یک رای بیشتر ندارند و کسی هم از آن اطلاع ندارد، طرح این موضوع معنا دارد و آن یعنی اینکه انتخاب حق مردم است و ملت باید تصمیم‌ بگیرد و زمانی که یک ملت دسته‌جمعی برای خدا تصمیم می‌گیرد، تصمیم او الهی و انقلابی است.


احمدی‌نژاد تصریح کرد: اگر قرار است، حماسه اقتصادی و سیاسی محقق شود، باید کار دست مردم باشد. البته رهبری عزیز هم از جایگاه برجسته‌ایی هدایت جامعه را برعهده دارند و جامعه و مردم پشت سر رهبری حرکت می‌کنند.


رییس جمهور تأکید کرد: هیچکس نباید رهبری را در انحصار خود بداند و به بهانه طرفداری از رهبری عده‌ای را کنار بزند. رهبری متعلق به همه ملت ایران است، همه ملت بزرگ ایران در راه انقلاب و ارزش‌های الهی و خط نورانی امامت و ولایت قرار دارند و سرنوشت خود را بهتر از دیگران تشخیص می‌دهند.


احمدینژاد اضافه کرد: باید همه سلایق در عرصه انتخابات حضور داشته باشند تا حماسه عظیم سیاسی برپا شده و دشمنان برای همیشه مأیوس گردند.