میتینگ ورزشگاه آزادی توهین به مردم است

به گزارش افکارنیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی ضمن اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: در حال حاضر که جهان استکبار تمام وقت خود را صرف شکار جوانان ما و تمام عزم خود را در به انحراف کشیدن جوانان میهن اسلامی جزم کرده اند و همچنین در ایامی که مردم لباس سیاه عزای فاطمی برتن دارند و در گوشه دیگری از مملکت مردم، داغدار عزیزان ازدست رفته در حادثه زلزله بوشهر هستند آیا برداشتی از برگزاری این همایش های پرهزینه را می توان جزء توهین به مردم ایران دانست.

وی از تمام آحاد جامعه و به خصوص افراد دارای منصب در نظام اسلامی خواست تا براساس آموزه های دینی و خون پاک شهیدان، تلاشهای امام و دیگر بنیانگذاران انقلاب را پایمال نکرده و انرژی خود را صرف مبارزه با انحرافات و کج روی ها کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در آستانه انتخابات از همه دست اندرکاران نظام وبه خصوص کسانی که سعی در ورود به صحنه انتخابات دارند، خواست تمام تلاش های خود را در سالم برگزار کردن انتخابات معطوف دارند و از بروز هرگونه انحراف و کجی در مسیر انقلاب و حرکت توفنده مردم ایران اسلامی جلوگیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ورود به عرصه های تبلیغاتی زودهنگام را موجب استرس و اضطراب در جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: بر حسب نظر ژرف نگارانه مقام معظم رهبری این کار سنجیده و عاقلانه ای نیست و مطمئنا با بصیرتی که مردم ولایی ایران دارند آنها نه تنها به مقاصد خود نمی رسند بلکه اثر عکس از این تبلیغات ها خواهند گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کاندیدا از کارهای خلاف معتقدات و غیراخلاقی بپرهیزند و احترام امت اسلامی و نظام وکیان ایران اسلامی را داشته و حرکت نسنجیده انجام ندهند زیرا ایران با کشورهای شرقی و غربی فرق دارد.

وی در توصیه به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: کاندیدای های محترم باید از راه های صحیح و مشروح در صدد بیان شعارها و اهداف انتخاباتی خود باشند و از تخریب رقبا بپرهیزند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خاطر نشان کرد: برگزاری این میتینگ اولین کار اشتباه گروه انحرافی نیست و آخرین آنها هم نیست و چون آنها در بررسی خود راه درستی را انتخاب نکرده و از افراد دلسوز مشورت نمی گیرند لذا راه درست را هم نمی توانند انتخاب کنند و دچار اشتباه محاسباتی می شوند.

وی در خاتمه گفت: از گروه های انحرافی خواست دست از این کارها و اشتباهات دست برداشته و همگام با سیل خروشان مردم باشند و پاسدار خون شهدا باشیم.