کارشکنی دوباره دست های نامرئی!
گروه سیاسی:

" عده‌ای از همان ابتدا گفتند یک گام بردارید و مراحل بعدی در مقاطع دیگر اجرا شود اما از همان روز اول در مقابل این تدابیر مقاومت و سنگ‌اندازی کردند… برخی‌ها گفتند اگر این طرح کامل اجرایی شود، مردم ایران تنبل می‌شوند و ما می‌گوییم اگر حق مردم را به آن‌ها بدهیم، آیا در کشور تنبلی ایجاد کرده‌ایم… اگر عده‌ای می‌گذاشتند که قانون هدفمندی یارانه‌ها به طور کامل اجرا شود، امروز به مرحله‌ای رسیده بودیم که می‌توانستیم به هر ایرانی ماهانه ۲۵۰ هزار تومان یارانه بپردازیم. "

این اظهارات محمود احمدی نژاد، رییس جمهور کشورمان در اجتماع پرشور مردم سمنان در ورزشگاه تختی این شهر است. بار دیگر وی کسانی ها متهم کرد که در کار دولت کارشکنی کرده اند و نگذاشته اند دولت کار خود را انجام دهد؛ کسانی که وضعیت کنونی اقتصاد ایران تقصیر آنهاست وگرنه دولت خود با تدابیر اقتصادی از پس این اوضاع بر می آمد.

به گزارشافکارنیوز، این برای بار اول نیست که محمود احمدی نژاد، حرف از این افراد می زند، افرادی که از نظر او تنها مقصر اصلی فقیر ماندن برخی از مردم هستند. البته مردم به این اظهارات عادت کرده اند و دیگر توقعی ندارند که رییس جمهور کشورشان، برای یک بار هم که شده از آنها نام ببرد. افراد کارشکن و سنگ انداز بر سر راه دولت چندین سال است که بدون شناخته شدن به سنگ اندازی ها و مخالفت با سیاست های اقتصادی دولت ادامه می دهند و کابینه دولت نیز ظاهرا توانایی برای مقابله با این افراد ندارد!

همه به خوبی به یاد دارند که لیستی از اسامی مافیا در جیب احمدی نژاد است که چندین سال است که قصد انتشارش را دارد، لیستی که هیچ کس از اسامی داخل آن خبر ندارد. به عقیده رئیس جمهور، این افراد هستند که نگذاشتند وزیر پیشنهادی او در مجلس رای اعتماد بیاورد، جلوی پرداخت مالیات را می گیرند، حتی نافرمانی مدیران منصوب رییس دولت نیز زیر سر آنهاست، مقصر تورم هستند، برای زمین زدن دولتش مسکن می خرند، در انحصار سیگار دست دارد، مثل اختاپوس بر گمرک کشور سایه افکنده اند و در کل فقط می خواهند دولت دهم را خراب کنند.

اسامی مفسدین اقتصادی بعد از بیش از ۷ سال ریاست جمهوری هنوز در جیب محمود احمدی نژاد خاک می خوردن و او هنوز هم از دست های پشت پرده می گوید که در کار دولت اختلال ایجاد می کنند اما تا این لحظه هیچ کس از سوی رئیس جمهور معرفی نشده است. بارزترین نمونه مفسد اقتصادی " جمشید بسم الله " بود که رحیمی از او رونمایی کرد.

با این وجود هنوز در حالیکه تنها دو ماه به پایان حضور رییس جمهور در پاستور باقی مانده است، رئیس جمهور از افراد بی نامی سخن می گوید که ماننده خوره و اختاپوس بر جان کشور افتاده اند و هیچ مقامی به جز احمدی نژاد وجود آنها را تایید نکرده است!


جود آرین منش، نماینده سابق مجلس، علت اینکه احمدی نژاد اسامی را اعلام نمی کند را قانون عنوان کرد و گفت: " اینکه رئیس جمهور اسامی را اعلام نمی کند شاید به این خاطر باشد که تا قبل از محکومیت قطعی، اعلام نام از لحاظ قانونی مجاز نیست ولی وی می تواند بدهکاران عمده بانکی و ۳۰۰ نفری را که از بیت المال پول گرفته و پس نمی دهند، به قوه قضاییه معرفی کند که این کار خطایی نیست. "

وي در مورد انتخاباتي بودن اين اظهارات نيز اينگونه بيان کرد: "تا کي قرار است بگوييم ويژه خواري، تا کي دولت فقط از مافيا صحبت کند؟ دولت بايد با با قاطعيت برخورد کند تا اظهاراتش به عنوان تبليغات سياسي تلقي نشود."