جزئیاتی از جشن استادیوم آزادی / خواننده لس‌آنجلسی نمی‌آید!

به گزارش افکارنیوز، چندی پیش محمد شریف ملک‌زاده رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور خبر تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور را در تاریخ ۲۸ فروردین ماه با حضور تمام اعضا و خادمین سفرهای نوروزی، مقام‌های عالی کشور و ده‌ها هزار نفر از مدعوین در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی را اعلام کرد.

رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از حضور گروه‌های موسیقی آیینی و سنتی اقوام ایرانی در این مراسم خبر داد و گفت: گروه‌های موسیقی آیینی و سنتی اقوام ایرانی از استان‌های مختلف کشور در این مراسم به ارائه اصیل‌ترین جلوه‌های موسیقی ایران زمین خواهند پرداخت.

به گفته ملک‌زاده ارائه گزارش عملکرد ستاد تسهیلات سفرهای کشور در ایام نوروز و تجلیل از زحمات شبانه‌روزی خادمان سفر در این ایام، از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

اما تعدادی از نمایندگان مجلس در‌ خصوص سیاسی شدن جشن مذکور هشدار داده و خواستار لغو آن شدند.

پیگیری‌های تسنیم از سالومه پوریامین مدیرکل روابط عمومی سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره آخرین جزئیات برپایی این جشن در استادیوم آزادی این پاسخ‌ها را به همراه داشت: جشن مذکور که قرار بود ۲۸ فروردین برگزار شود به ۲۹ فروردین موکول شده و صرفا با هدف تجلیل از زحمات اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برگزار می‌شود چرا که امسال در بحثمسافرت‌های روزی و اقامت‌های شبانه رکورد‌شکنی داشتیم.

وی افزود: برنامه‌های برگزار شده در این جشن موسیقی محلی و آئین خطبه‌خوانی امام رضا(ع) است و ادعاهای مربوط به حضور خواننده لس آنجلسی که هم اکنون در ایران حضور دارد، کذب است؛ همچنین در این جشن رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت نیز حضور دارند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پاسخ به این پرسش که هم‌اکنون برخی از نمایندگان اظهاراتی را در رابطه با سیاسی شدن این جشن اعلام می‌کنند، اظهار داشت: رئیس سازمان میراثفرهنگی بارها اعلام کرده است که ما در مسائل سیاسی وارد نمی‌شویم بنابراین بعید است که این جشن سیاسی باشد.

به گفته این مقام مسئول، تاکنون سخنران اصلی این برنامه محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور خواهد بود و بعد از ایشان سایر مسئولان ارشد طرح نوروزی به ارائه آمار می‌پردازند. در این مراسم اعضای هیئت دولت هم حضور خواهند داشت اما اینکه دقیقا چه کسانی به جشن می‌آیند را نمی‌دانم.

وی همچنین با اظهار بیاطلاعی، ارائه اخبار بیشتر درباره نحوه دعوت و ملاک دعوت از میهمانان این برنامه، محل اسکان میهمانان این جشن، حضور احتمالی میهمانان خارجی، دیگر سخنرانان، را به آینده موکول کرد.