مردم با انتخاب فرد اصلح او را همراهی کنند

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی با حضور در جمع عزاداران فاطمی در آستان مبارک امام‌زاده سیدابراهیم(ع) زنجان، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) خیر کثیر نه تنها برای پیامبر(ص)، بلکه برای کل امت اسلامی در همه اعصار تاریخ است.

وی افزود: همه مسلمانان در جای‌جای دنیا با قرار گرفتن در زیر سایه محبت این بانو و اهل‌بیت(ع) و با تأسی به فرامین اسلامی دارای قدرتی خواهند شد که کل دنیا را به حیرت وادارند.

وی تصریح کرد: این محافل عزاداری کانون الهام‌بخش مسلمانان برای مقابله با استکبار و ظلم و جور است که نباید از آن غافل شد.

پورمحمدی با تأکید بر این‌که «اسلامی که از اهل‌بیت(ع) جدا شود، ذلیل خواهد شد» گفت: اسلامی که پهلوی فاطمه زهرا(س) را بشکند و علی(ع) را خانه‌نشین کند، اسلام نیست و قطعاً غیرت‌آفرین نیز نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی خود اسلام ناب محمدی را احیا کرد و به برکت همین انقلاب اسلامی دیگر دنیا نمی‌تواند حرف خود را به ما تحمیل کند و برای جبران این شکست دست به اذیت ملت ایران از راه تحریم‌ها زده است.

وی با استناد به آیه قرآن‌کریم، گفت: در قرأن تأکید شده است که در هنگام مواجهه با دشمن ایستادگی کنید و استقامت علی‌گونه و زهراگونه در برابر دشمنان، الگوی همه مسلمانان در سرتاسر جهان باید باشد تا به پیروزی برسیم.

این مقام مسوول با بیان این‌که «کفار دنیای امروز در برابر مسلمانان قد علم کرده‌اند» تأکید کرد: دشمنان مبارزه با ظلم و ارزش‌های اخلاقی همه در صف متحد در برابر جمهوری اسلامی قد علم کرده‌اند تا به خیال خود ملت ایران را از پای در بیاورند، ولی همین تحریم‌ها و دشمنی‌ها موجب دستاوردهای عظیم برای ملت شده است، در جنگ احزاب به سر می‌بریم و اتحاد رمز پیروزی در این جنگ می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: طبق تأکید مقام معظم رهبری بر خلق حماسه سیاسی، همه مردم با انتخاب فردی اصلح و جهادگر و همچنین همراهی با او پس از انتخاب، به خوبی از پس خلق حماسه اقتصادی و سربلندی کشور برخواهند آمد.