به پیشنهاد عضو جبهه پیروان کاندیدا شدم

به گزارش افکارنیوز، سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری برای ثبت نام در چهارمین دوره انتخابات شوراها دقایقی پیش به فرمانداری شهرستان تهران مراجعه کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره جزییات جلسه روز گذشته ائتلاف اکثریت اصولگرایان اظهار داشت: اعضای ائتلاف اکثریت اصولگرایان معمولا جلسات مرتبی برگزار می‌کنند و با یکدیگر هماهنگ هستند و حتی از دیگران هم برای پیوستن به این ائتلاف دعوت کردند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا " محسن رضایی " پاسخ نامه متکی را داده است یا خیر گفت: از این مسئله اطلاعی ندارم.

وی درباره دلیل حضورش به عنوان داوطلب در انتخابات شوراها تصریح کرد: بعضی از احزاب و تشکل‌های عضو جبهه پیروان و هم چنین شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین تاکید داشتند که باید حضور پیدا کنم و به لحاظ شخصی نیز در چند کشور سفیر بودم و نیازهای کلانشهرها را می‌شناسم.

سجادی تاکید کرد: در زمینه جامعه شناسی شهری نیز مطالعاتی دارم و احساس می‌کنم که تخصصم برای شورای شهر مناسب است.

وی درباره رایزنی‌های جبهه پیروان با سایر تشکل‌های اصولگرا گفت: اعضای ائتلاف اکثریت اصولگرایان فعال هستند و سفرهای استانی انجام می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره مکانیزم نهایی انتخاب کاندیدای جبهه پیروان گفت: برای انتخاب کاندیدای ائتلاف اکثریت اصولگرایان مکانیزمی واحد متشکل از چند فاکتور تشکیل شده است که نظرسنجی و نظر گروه‌های مرجع از جمله این فاکتورها است.

وی ادامه داد: باید تیم‌های بی‌طرفی که به آمارها، آب نبندند بنشینند و نظرسنجی کنند تا در نهایت اصولگرایان بتوانند به اجماع نظر برسند چرا که تعداد زیاد کاندیدا آرا را می‌شکند.

وی درباره زمان نهایی شدن فهرست انتخاباتی جبهه پیروان برای انتخابات شوراها اظهار داشت: این فهرست ۳۱ نفره بعد از ثبت نام مشخص می‌شود.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري همچنين خاطر نشان کرد: فعلا ديداري با جامعتين نداريم اما با توجه به اينکه دو عضو جامعه روحانيت در ائتلاف اکثريت اصولگرايان حضور دارند دائما نظرات رد و بدل ميشود.