رضایی: در هیچ ائتلافی وارد نخواهم شد

به گزارشافکارنیوز،پیش از این منوچهرمتکی عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان در نامه‌ای از محسن رضایی برای پیوستن به این ائتلاف دعوت کرده بود.

اما امروز محسن رضایی در حاشیه سفر یک روزه‌اش به تبریز به فارس گفت که «من در هیچ ائتلافی وارد نخواهم شد و ائتلاف را می‌گذارم برای بعد از انتخابات، فکر می‌کنم ائتلاف با مردم در این برهه از هر چیز مهم‌تر است.»

رضایی چند روز پیش در سفر به مازندران نیز درباره احتمال پیوستنش به ائتلاف سه نفره گفته بود: همچنان به ائتلاف همه با هم معتقدم و ائتلاف جداگانه را سبب ایجاد تفرقه می‌دانم در حالی که در ائتلاف همه با هم به یک وحدت می‌رسیم.
این درحالی است که رضایی در تعطیلات نوروز درباره احتمال پیوستنش به ائتلاف‌های انتخاباتی گفته بود که ائتلافی که مشروط بر یک منطق درست و با مشورت با نخبگان باشد می‌تواند ثمرات بسیاری خوبی برای کشور به‌همراه داشته باشد. من معتقد به ائتلاف منطقی هستم که در آن کاندیداها برنامه‌های خود را بیان ‌کنند و به‌وسیله نخبگان برنامه‌ای که محوریت بهتری داشته باشد، انتخاب ‌شود. انتخاب یک برنامه مطلوب و منسجم هم باعثموفقیت کشور شده و هم می‌تواند یک دولت قوی را تشکیل دهد.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش در تبریز گفت: هیچ چیزی جای پیروزی ملت ما را برای امسال و سال‌های آینده پر نخواهد کرد. باید به وحدت و پیروزی ملت فکر کنیم، بنابراین ورود در ائتلاف‌ها ممکن است به تفرقه جدیدی کشیده شود.

وی تاکید کرد: با احترام به همه این ائتلاف‌ها ان‌شاءالله این ائتلاف‌ها را به بعد از انتخابات می‌گذاریم.
رضایی همچنین درباره اهداف سفرش به تبریز نیز گفت: من آذربایجان را دوست دارم و هر وقت فرصت داشته باشم برای دیدار با مردم خوب و قهرمان آذربایجان به این استان سفر می‌کنم.

وی افزود: از قهرمانان آذربایجان در دفاع مقدس به خصوص آقا مهدی باکری خاطره خوبی دارم و از آقا مهدی باکری گرفته تا ستارخان، باقرخان، شهریار و تیم پرافتخار تراکتور احترام خاصی بر آنها قائل هستم.