آغاز همایش دولت در استادیوم آزادی

به گزارش افکارنیوز،مراسم تجلیل از خادمین ستاد تسهیلات سفرهای کشور که قرار است با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، اسفندیار رحیم مشایی و محمد ملک زاده رئیس سازمان میراثفرهنگی و گردشگری برگزار شود، دقایقی قبل با حضور جمعیتی در حدود ۴۰ هزار نفر آغاز شد.

* بسیاری از شرکت کنندگان از ساعات ابتدایی صبح امروز در ورزشگاه مستقر شده اند.

* جمعیت حاضر در ورزشگاه کمی بیش از ۴۰ هزار نفر است که عمده آنها را جمعیت هلال احمر، امدادگران و داوطلبان هلال احمر با لباس ها و کلاه های قرمز رنگ تشکیل داده اند.

* پیش از برگزاری این مراسم به صورت رسمی، تست صدای گروه های موسیقی واقع در سکویی که در وسط چمن ورزشگاه تعبیه شده در حال انجام است.

* جمعیت حاضر در ورزشگاه آزادی شعار می دهند " توپ، تانک فشفشه، نهار ما چی می شه؟ "

* در بخشی از استادیوم آزادی بنرهای مراسم و شعار " لبیک یا خامنه ای " و " سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی " نقش بسته است.

* خبری از تبلیغات رایتل و کانون اتومبیل رانی و جهانگردی که حامیان مالی این برنامه هستند تاکنون مشاهده نشده است.

* کارتهای دعوت به مراسم که پیش از این گفته شده بود بدون آنها امکان ورود افراد به استادیوم وجود دارد و بازرسی ها که پیش از آن در مورد آن تبلیغ شده بود انجام نمی گیرد.

* نحوه توزیع غذا در میان مردمی که از ساعات ابتدایی صبح در استادیوم حضور دارند به نحو مناسبی انجام نشد. کارتن های ساندیس و غذا بر سر مردمی که بیرون ورزشگاه ایستاده اند پرتاب می شود و ماشین های حمل غذا و نوشیدنی در میان مردم چرخ می خورد و مردم نیز دنبال آن می دوند.

* آلبوم «یک خاطره از فردا» احسان خواجه امیری از بلندگوهای ورزشگاه در حال پخش است.

* این اولین مراسم در استادیوم ۱۰۰ هزارتفری آزادی است که به صورت مختلط برگزار می شود. موج مکزیکی دور تا دور استادیوم اجرا می شود.

* قرار است در این مراسم، گروه های موسیقی و هنرمندان ضمن حضور به اجرای نمایش بپردازد.

* همچنین گفته می شود یکی از شرکت های بزرگ محصولات لبنی قرار است محصولات خود را بین شرکت کنندگان در این مراسم به صورت رایگان توزیع کند.

* حوالی ساعت ۱۱ صبح هلیکوپترهایی که در سفرهای استانی برای حمل و نقل رئیس جمهور و هیات همراه استفاده می شود، بر فراز استادیوم آزادی ظاهر شد و دقایقی بر فراز ورزشگاه به گشت زنی پرداخت.