بادامچیان: اصولگرایان برای شوراها لیست واحد بدهند

به گزارش افکارنیوز، اسدالله بادامچیان در اجلاس سراسری مدیران حزب موتلفه اسلامی در تهران، با بیان اینکه " انتخابات شوراهای شهر و روستا همچون ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است "، گفت: گروه‌های اصلاح‌طلب و جریان انحرافی برای انتخابات شوراها برنامه‌ریزی جدی دارند و ما نیز از تیرماه سال گذشته از استان‌ها درخواست داشتیم که طبق برنامه در این زمینه تلاش کنند تا به فهرست‌های نهایی برسیم.

وی ادامه داد: باید همراه با سایر اصولگرایان با رعایت مصالح نظام، کشور و مردم تا کمتر از دو ماه دیگر یک فهرست نهایی داشته باشیم و اگر در برخی شهرها و روستاها به یک فهرست اجماعی نرسیم، محل اشکال نیست و مهم این است که بنا بر حسب وظیفه و اقتضا عمل کنیم.

بادامچیان با بیان اینکه " ما بدنبال جامعه نمونه اسلامی هستیم "، گفت: در جامعه اسلامی، شوراها، رئیس‌جمهور، هیات دولت و غیره همه نمونه هستند.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: حزب موتلفه اسلامی یک گام در تحزب اسلامی جلوتر گذاشته و نامزدی را اختصاصی معرفی کرده اما این جدای از اصولگرایان نیست بلکه در فرآیند جبهه پیروان خط امام و رهبری و زیر پرچم روحانیت بوده است.

بادامچیان با بیان اینکه " رییس‌جمهور باید گفتمان داشته باشد "، اظهار کرد: رسیدن به جامعه نمونه اسلامی گفتمان ما است و این را برترین گفتمان می‌دانیم، همانطور که کوشیدیم حزب ما نمونه باشد؛ چراکه تاکنون تنها حزبی بوده است که مشکلات داخلی، فساد مالی و درگیری نداشته است و رقبا هم به این اذعان دارند. اگر به چنین حزبی اعتماد شود و نامزدش رای بیاورد ان‌شاءالله دولت نمونه نیز شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های حزب موتلفه جهت حل مشکلات کشور اظهار کرد: دولت مقتدر، قاطع که با برنامه‌های کارشناسی و تجربه مدیریتی و با هماهنگی کامل با ولی فقیه باشد می‌تواند به نقطه مطلوب برسد.

این عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه "رییسجمهور ضعیف نمیتواند حماسه بیافریند"، تاکید کرد: کسی که در تئوری و عمل اقتصاد بداند و در سیاست هم تجربه داشته باشد، آلاسحاق است که هم بر اقتصاد حوزوی، دانشگاهی، عملیاتی و مدیریتی مسلط است. ما در انجام وظیفه شرعی و انقلابی ایشان را معرفی کردهایم زیرا ایشان ویژگیهای خاص خانوادگی، ایمانی و تخصصی دارند و فقر را نیز چشیدهاند.