جنایتکاران کوردل به سزای اعمالشان می‌رسند

به گزارش افکارنیوز، در بیانیه آیت الله مکارم شیرازی آمده است: بار دیگر فاجعه‌ای در جهان اسلام رخ داد و تروریست‌های تکفیری به قبه و بارگاه صحابی بزرگ پیغمبر اکرم(ص) و یار وفادار امیرمؤمنان علی(ع)، حُجر بن عَدی آن مرد زاهد و عابد و شجاع که در برابر طغیان‌گران زمان خود از بنی‌امیه قیام کرد و در نقطه‌ای نزدیک دمشق به نام «مَرجِ العَذراء» به دست حاکمان بنی امیه شهید و در همانجا به خاک سپرده شد، حمله کرده و بارگاه او را ویران کردند و حتی قبر او را نیز نبش کردند.

در این بیانیه اضافه شده است: این وحشیان آدم‌نما که در تاریخ نمونه‌ای ندارند نه بر زندگان رحم می‌کنند نه بر شهیدان به خاک خفته و به یقین اگر قدرت پیدا کنند، گنبد و بارگاه ملکوتی پیغمبر خدا(ص) را نیز ویران خواهند کرد، همان‌گونه که بارها تلویحآ یا تصریحآ گفته‌اند ولی از هجوم افکار عمومی مسلمانان وحشت دارند.

در این بیانیه تاکید شده است: ما این جنایت بزرگ را شدیدا محکوم می‌کنیم و هرگز جامعه اسلامی به ویژه شیعیان جهان آن را فراموش نخواهند کرد و قطعا این جنایتکاران کوردل به سزای اعمالشان به زودی خواهند رسید.

در این بیانیه آمده است: به حامیان آنها از دولتمردان ترکیه و عربستان سعودی و قطر گرفته تا آمریکا و اسرائیل می‌گوییم «شرمتان باد از این جنایات زشت و ضد بشری کسانی که شما از آنها حمایت می‌کنید که با هیچ یک از معیارهای انسانیت سازگار نیست».

در پایان این بیانیه تصریح شده است: میدانیم دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل میخواهند با تشویق کردن این جنایات، جنگ مذهبی و فرقهای در میان مسلمین ایجاد کنند، ولی به یقین با بیداری اسلامی هرگز موفق نخواهند شد.