توصیه نماینده آیت الله سیستانی به زاکانی

به گزارش افکارنیوز، علیرضا زاکانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در سفر یک روزه خود به قم و در جریان دیدار با مراجع و علمای این شهر به دیدار حجت الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی رفت.

در این دیدار نماینده آیت الله سیستانی خطاب به زاکانی با بیان اینکه مهمترین نکته ای که در بیانات شما بود موضوع رعایت اخلاق در انتخابات است، گفت: بنده از این موضوع خوشحال شدم. برخی در جامعه به دنبال حذف دیگران هستند، می گویند من باشم اما دیگران نباشند. گاهی اوقات به دیگران تهمت می زنند و تخریب می کنند.

حجت الاسلام شهرستانی افزود: اگر شما با همین رویه یعنی رعایت اخلاق در عرصه رقابتهای انتخاباتی حرکت کنید حتما آینده خوبی خواهید داشت ولو اینکه به جایگاهی هم نرسید.

وی افزود: خداوند نیز در قرآن با توجه به تمام ویژگی های پیامبر(ص) بیشتر به اخلاق ایشان تاکید و اشاره دارد.

شهرستانی در ادامه افزود: بزرگان ما نیز با اخلاق توانستند مردم را جذب کنند نه با استدلال و اگر بتوانیم تهمت ها و تخریب ها را در جامعه از بین ببریم بسیار خوب است.

وی با اشاره به برخی بی اخلاقی ها و بگم بگم ها گفت: این گونه اقدامات خلاف شرع است البته نباید از انتقاد سازنده غافل شد.

شهرستانی خطاب به زاکانی اظهار داشت: شما شاید در این مسیر مورد تخریب قرار بگیرید اما باید به تخریب کنندگان بگویید که خدا از شما بگذرد.

در این دیدار زاکانی کاندیدای جبهه حماسه سازان در انتخابات نیز اظهار داشت: درد ما همیشه رعایت اخلاق بوده است و در این دوره نیز اثباتی عمل می کنیم و هیچ گاه با تخریب از کشته دیگران پشته درست نمی کنیم تا بخواهیم به جایگاهی برسیم بلکه معتقدیم این گونه اقدامات برکتی نخواهد داشت.