به گزارش افکارنیوز، علی اکبر اولیاء از چهره های نزدیک به محمدرضا عارف تاکید کرد: تاکنون قرار بر این بوده است که اگر آقایان خاتمی و هاشمی کاندیداتوری در انتخابات را نپذیرند آقای عارف به عنوان نامزد مطرح اصلاح طلبان در انتخابات حضور پیدا کند.

وی افزود: در شرایط فعلی مشخص نیست آقای عارف بتواند نامزد مطرح اصلاح طلبان شود زیرا ایشان به اجماع نظر آقایان هاشمی و خاتمی نیاز دارد. متاسفانه با موضع گیری های اخیری که نسبت به اصلاح طلبان می شود مشخص نیست بحثکاندیداتوری آقای عارف به وقوع بپیوندد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: همانطور که آقای عارف مطرح کرده اند اگر آقایان هاشمی و خاتمی بر سر کاندیدا توری ایشان اجماع نکنند، بعید است آقای عارف کاندیدا شود.

این نماینده مجلس هشتم ادامه داد: بنده معتقدم اگر اصلاح طلبان بر سر نامزدی آقای عارف اجماع کنند قطعا ایشان می تواند تفکر اصلاح طلبی را نمایندگی کنند.

وی تاکید کرد: باید کمی تامل کرد و دید حضور اصلاح طلبان در انتخابات چگونه می شود و آیا آقایان خاتمی و هاشمی در انتخابات حضور فعالی خواهند داشت ؟سپس در خصوص کاندیداتوری آقای عارف نظر قطعی را اعلام کرد.