به بهانه انتخابات همدیگر را تخریب نکنیم

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در همایش جبهه حامیان مردمی قالیباف که با عنوان «جهاد ادامه دارد» حضور یافته بود، با بیان این‌که حضور من انتخاباتی نیست و قصد حمایت یا مقابله با کسی را ندارم، اظهار کرد: من به عنوان جلسه‌ای که در جهت استمرار جهاد تشکیل شده آمده‌ام.

وی یادآور شد: پس از رفتن شاه برخی فکر کردند کار تمام شده، حتی پس از پایان جنگ نیز برخی کار را تمام شده دانستند اما بعد از دوران دفاع مقدس هنوز دشمن دست برنداشته و با تمام قوا علیه ما نقشه می‌کشد و توطئه می‌کند.

امام جمعه موقت تهران افزود: امنیت، استقلال و نظام ولایی و پرچم ولایت ارمغان‌هایی است که برای ما به دست آمده و در پرتو استقلال و رهبری ولی فقیه توانسته‌ایم در عرصه فناوری و صنعت و تکنیک نیز پیروزی‌هایی همچون پیروزی‌های جنگ به دست آوریم.

صدیقی ادامه داد: در جنگ اقتصادی دشمن ما را تحت فشار قرار داده و در کشورهای مسلمان، شیعه‌کشی را شروع کرده که امروز چند نمونه آن را دیدیم. سلفی‌ها در نوک پیکان هستند و پشت آن انگلیس و آمریکا قرار دارند. آنها آمده‌اند که کار را یکسره کنند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه " خداوند کمک خود را مشروط به جهاد، استقامت، مقاومت و ولایت‌پذیری ما کرده است "، اظهار کرد: اگر زیر یک پرچم قرار گرفتیم و اتحادمان را با ولایت سامان دادیم و در عرصه‌های حل مشکلات طمع به دشمن را قطع کردیم و گفتیم مشکلات را بدون حضور بیگانه حل می‌کنیم و اگر مقاومت کردیم خداوند به ما وعده پیروزی داده است.

وی تصریح کرد: اگر دشمن در بین ما به بهانه‌های مختلف رخنه کند و به بهانه انتخابات و رای به این و آن دادن، صفوفمان در مقابل هم قرار گیرد و تخریب‌ها و اسراف‌ها و تبذیرها را شروع کنیم بدانیم که این راه پیش می‌رود اما هزینه‌ها بالا خواهد بود و مشکلات ادامه خواهد داشت.

صدیقی با بیان اینکه " تا حقی هست و باطلی هست جنگ حق و باطل تعطیل‌بردار نیست "، اظهار کرد: دنیا به خاطر انرژی هسته‌یی با ما جنگ ندارد؛ چراکه بسیاری از کشورها از این فناوری برخور دارند. دنیا بر اسلام و استقلال با ما جنگ دارد. اگر دست هم را گرفتیم و بر اساس معیارهای رهبری پیش رفتیم خدا ما را کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به کشتار شیعیان و هتک حرمت به مقدسات مسلمانان افزود: دشمن با قدم به قدم جلو آمدن، قصد دارد ما را بترساند و به همین خاطر طرفداران ما را به آتش می‌کشد. اتحاد، ولایت‌مداری، دعا، توسل و استمداد از وجود امام زمان(عج) مورد ضرورت است. اگر گناهانمان را کم کنیم و توبه‌هایمان را بیشتر و اگر به جای کارشکنی‌ها دست هم را بگیریم خداوند قول داده کمک کند و دشمنان را ذلیل سازد.

صدیقی ادامه داد: باید یکپارچگی و حماسه سیاسی و اقتصادی ما نشان دهد که نه تنها خسته نمی‌شویم و صحنه را خالی نمی‌کنیم بلکه بر ماست که این مقاومت را به عنوان سنگر قطعی برای پیروزی همراه اتحاد، وحدت و معنویت بدانیم و با حمایت از وجود ولی‌امرمان، خطر را قبل از این‌که پیش آید برطرف کنیم. دشمن همچون سگ می‌ماند که از کسی که از او نمی‌ترسد، می‌ترسد.

امام جمعه موقت تهران در پایان، بر ضرورت پرهیز از تفرقه و مقابله با فتنه‌های دشمنان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، در همایش جبهه مردمی حامیان قالیباف، حاضران پلاکاردهایی که بر روی آن شعارهایی همچون «قالیباف می‌رزمد، خاتمی می‌لرزد»، «قالیباف می‌رزمد، انحراف می‌لرزد»، «قالیباف می‌رزمد، فتنه‌گر می‌لرزد»، «انحراف بداند این است شعار ملت، کارآمدی، صداقت» و … در دست داشتند.

حضور پرویز پرستویی بازیگر سینما، جمعی از جانبازان و همچنین نصب بنرهایی با تصاویر جبهه و جنگ و میز سخنرانی که به شکل سنگر بر روی سن درست شده بود، از حاشیههای این همایش بود.