به گزارش افکارنیوز، علی مطهری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مقام معلم در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: در شرایط بحرانی هستیم، اقتصاد و فرهنگ ما وضعیت خوبی ندارد، افراد باتجربه و خبره باید وارد عرصه شوند.

نماینده مردم تهران عنوان کرد: از ورود خاتمی و هاشمی در انتخابات بی‌اطلاعم.

علی مطهری در ادامه گفت: تا قبل از ثبت‌نام قطعی کاندیداها هیچ اظهار‌نظر قطعی‌ نمی‌توان کرد.

وی با بیان اینکه فرصت آزمون و خطا نداریم تصریح کرد: قبلا هم به آقای هاشمی پیشنهاد داده بودم که برای یک دوره ۴ ساله وارد عرصه شوند و بعد کنار بروند.

مطهری در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اظهارنظر‌های وزیر اطلاعات درباره آقای هاشمی متذکر شد با حرف‌های آقای مصلحی موافق نیستم چرا که حرف هایشان موجب تشویش اذهان عمومی است و با تدبیر و حکمت یک وزیر اطلاعات سازگار نیست.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه آقای هاشمی می‌خواهد وارد عرصه شود چه ربطی به ایشان دارد، حرف هایشان بی منطق است.

مطهری یادآور شد معتقد هستم آقای مشایی رجل سیاسی نیست.

وی افزود: رجل سیاسی کسی است که بتواند درباره موضوعات داخلی و بین‌المللی اظهارنظر کند.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: هر کسی نمی‌تواند وارد عرصه شود آقای مشایی صرفا رئیس‌دفتر آقای احمدی‌نژاد بوده است.

وی با اشاره به اینکه مشائی گرایش‌های فکری غیراسلامی دارد افزود: مشائی به صراحت گفته بود که دوره اسلام گرایی گذشته است و به هیچ وجه به صلاح نیست که مشائی در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه افکار مشائی منحرف است اذعان داشت: وی دارای افکار ویژه است و بحث اسلام ایرانی را مطرح میکند.