به گزارش افکارنیوز، این وب‌گاه که به همت رسانه مجازی صداوسیما آماده شده است، آخرین اخبار و اطلاعات ویژه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قابل دریافت است.

بازنمایش تولیدات متنوع رادیو و تلویزیونی شبکه‌های مختلف صداوسیما در حوزه‌های محلی، ملی و بین‌المللی، جدول پخش برنامه‌ها، نمایه نامزدها و سرخط مهمترین اخبار انتخاباتی و انعکاس رویدادهای مرتبط با موضوع انتخابات از جمله بخش‌های این وب‌گاه برای ارائه به مخاطبان است.

وب‌گاه اراده ملی با نشانی www. eirib. ir از امروز در دسترس مخاطبان و علاقمندان قرار می‌گیرد. در این پایگاه همچنین اظهار نظر افراد، گروه‌ها، شخصیت‌ها و پشت صحنه حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در برنامه‌های ویژه انتخابات رسانه ملی قابل مشاهده است. با توجه به قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای این وبگاه سایر پایگاه های فعال در حوزه انتخابات به این فضا پیوند داده شده است.

کمی درنگ، پشت صحنه و ۱۶۲ بخش‌های دیگر این وبگاه است که در هر بخش خدماتی به مخاطبان ارائه می دهد. پرسش‌های مخاطبان در خصوص انتخابات و یا سوالات آنان از کاندیداهای ریاست جمهوری در بخش ۱۶۲ قابل مشاهده است. دستورالعمل‌های ستاد انتخابان و بیانیه‌ها و اطلاعیه‌هایی که برای مردم و خبرگزاری‌ها مهم است در این وب‌گاه منتشر خواهد شد.

شبکه مجازی دنیا ۲۴ نیز در این پایگاه برنامه‌های جذاب و کوتاه انتخاباتی پخش خواهد کرد.

رییس سازمان صداوسیما در مراسم رونمایی از این وب‌گاه و ۳۵۰ قطعه موسیقی و سرود ویژه انتخابات که در حاشیه سی و یکمین نشست افق رسانه صورت گرفت، گفت: با عنایت به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صداوسیما برای حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در برنامه‌های رسانه ملی به جرأت می‌توانیم بگوییم که همه نامزدها اگر از همین امکانات و برنامه‌ها که به صورت عادلانه در اختیار آنها قرار گرفته است استفاده کنند نیازی به صرف هزینه‌های اضافی در حوزه تبلیغات ندارند.

همچنین در این مراسم از ۳۵۰ قطعه موسیقی و سرود ویژه انتخابات برای پخش در شبکه های رادیویی وتلویزیونی رونمایی شد.این آثار را مرکز موسیقی وسرود صداوسیما تولید و ارائه کرده است.