کارناوال‌های انتخاباتی زمینه ساز فتنه ۸۸ شد

به گزارش افکارنیوز، محمد سعیدی کیا کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: من آمده ام تا اخلاق را در سیاست نهادینه کنم. در تمام طول عمرم جهادی کار کرده ام و در راستای قانون و اخلاق و صداقت زندگی کرده ام.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: نیامده ام تا از مردم بخواهم برایم کارناوال راه بیاندازند، بلکه آمده ام تا پیاده نظام مردم شریف ایران و رهبر فرزانه انقلاب باشم.

سعیدی کیا با تاکید بر اینکه آمده ام تا از ولایت رنگ پذیری کنم، تصریح کرد: رنگ من رنگ خدا است و رنگ خدمت به مردم. انتخاب رنگ تبلیغاتی و برگزاری کارناوال انتخاباتی در گذشته نیز انجام شد و زمینه ساز فتنه ۸۸ شد، حال اگر این مشق تجربه شده را دوباره بنویسیم، زمینه ساز اتفاقات ناگواری خواهیم شد همانند رفتاری که در گذشته زمینه ساز فتنه شد.

وی خاطرنشان کرد: به همین جهت خودم و ستادم را به رعایت تقوا و اخلاق انتخاباتی توصیه نموده ام و عمیقا بر این باورم که منافع نظام و کشور را با زیرپا گذاشتن قانون اخلاق به قیمت رئیس جمهور شدن از بین نخواهم برد. محمد سعیدی کیا، وزیر سابق مسکن و شهرسازی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود ضمن لبیک به مفسر قانون اساسی و بیانات ارزشمند دبیر شورای نگهبان اظهار داشت: تمام فعالیت های انتخاباتی و هر عملی که شائبه و رنگ و بوی انتخاباتی داشته باشد تا زمان آغاز رسمی و مجاز فعالیت انتخاباتی تعلیق و تعطیل می نمایم.

وی در پایان سخنان خود ضمن عذرخواهی از کسانی که وی را به استان ها و دانشگاه ها دعوت کردند تصریح کرد: از تمام سروران و همکارانم در ستادهای استانی و ستاد حامیان جوانان حماسی درخواست می کنم در راستای رعایت اخلاق و قانون از هرگونه برپایی جلسات و همایش ها و فعالیت هایی که رنگ و بوی انتخاباتی داشته باشد پرهیز نمایند.