هاشمی دوبار شکست خورده

به گزارش افکارنیوز، غلامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران و عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به کاندیداتوری هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: اصلاح‌طلبانی که تمایل حضور در انتخابات دارند، از هاشمی استقبال خواهند کرد ضمن اینکه خود آقای هاشمی یک رای سنتی بین جامعه اصولگرایی دارد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره تخریب‌هایی علیه هاشمی گفت: تخریب هاشمی سابقه طولانی دارد و مربوط به زمان کنونی نیست. مردم همه چیز را می‌دانند و در هاله‌ای از ابهام تصمیم نمی‌گیرند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس افزود: در مورد هاشمی CD دیگر کاربرد ندارد و هر تخریبی که می‌خواست اتفاق بیفتد طی ۱۰،۱۲ سال گذشته اتفاق افتاده است. مگر اینکه مطلب نویی اتفاق بیفتد و گرنه در حد سی‌دی‌ها و تخریب‌های گذشته آقای هاشمی به اندازه کافی تخریب شده است.

تاج‌گردون در ادامه سخنان خود تصریح کرد: احساس من این است که جامعه این بار پخته‌تر تصمیم می‌گیرد و چندان به افرادی که تست نشده‌اند، رای نمی‌دهند. بنابراین تفاوت امسال با سال‌های گذشته در همین موضوع است.

وی ادامه داد: هاشمی‌رفسنجانی را بر روی مدیریت اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذار می‌دانم. البته بسیاری از جمله خود من در موضوعاتی با وی اختلاف‌نظر داشته‌ایم، اما از نظر انسجامی که می‌تواند در اداره کشور بخصوص مسائل اقتصادی داشته باشد، موثر خواهد بود.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین گفت: آقای هاشمی دارای ایده نیز هست؛ بخش عمده‌ای از کاندیداها نسبت به اداره کشور دیدگاه خاصی ارائه نداده‌اند. بنابراین یکی از تفاوت‌های عمده آقای هاشمی این است که وی دارای ایده در اداره کشور است.

تاج‌گردون در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم راجع به شکست‌های پی‌درپی هاشمی در انتخابات‌های گذشته اظهار داشت: به هر حال شکست در برابر برد است و نمی‌خواهم خیلی به اسم مرگ سیاسی تلقی کنم. چرا که جریان سیاست همین است که برخی چند دوره هم رای نمی‌آورند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم توان و مقاومت آقای هاشمی بسیار بالا بوده که دوباره کاندیدا شده است و مشخص است که از شکست نمی‌ترسد. همچنین احتمالا آقای هاشمی تمام محاسبات را کرده است. ضمن اینکه چیزی هم برای از دست دادن ندارد چرا که کسی که ۲ بار شکست بخورد دیگر چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت.

وی در پایان در پاسخ به سوال دیگری درباره ثبت‌نام هاشمی در ساعات پایانی فرصت ثبت‌نام‌ها، گفت: احتمالا آقای هاشمی تا آن زمان تحلیل کرده و منتظر بوده نظر برخی‌ها را بگیرد.

انتهای پیام/