‌ رفسنجانی بداقبالی در رای مردم دارد

به گزارش افکارنیوز، محمد‌حسین صفارهرندی در جمع سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و بسیجیان دانشگاه پیام‌‌نور بیرجند اظهار داشت: جامعه اسلامی به سرپنجه بصیرت و با بصیرت‌افزایی و صبر در برابر کوهی از مسائل و مصائب می‌تواند از تمام مشکلات عبور کند.

وی با بیان اینکه آینده نظام به آن سیاهی نیست که در بعضی از کلیپ‌ها مشاهده می‌شود، ادامه داد: حقیقتاً جامعه ما جامعه‌ای فراز آمده و به نشست آمده بر قله تعهد به ‌گونه‌ای است که ده‌ها فتنه با حضور نظام مقدس اسلامی رنگ می‌بازد.

اصلاح‌طلبان گمان می‌کردند به سبک مخملی‌ و رنگین بعضی کشورها قوی می‌‌شوند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: دشمن باور نمی‌کند در آستانه انتخابات و در فصل شکوفایی مردم در نظام و انقلاب پیش از گذشته حماسه خلق می‌کنند.

صفارهرندی با بیان اینکه مشروعیت نظام با یک اتفاق ‌در میان بخشی از یاران گذشته به پایان نرسیده، اضافه کرد: کسی که به‌ جای تکیه بر نیروهای داخلی به نیروهای خارجی تکیه کند در مقابل این مملکت چیزی عایدش نمی‌شود و این فتنه است.

وی تصریح کرد: جریان اصلاح‌طلب در فتنه سال ۸۸ با سردست گرفتن پایان یافتن مشروعیت نظام گمان می‌کرد که به سبک بعضی از حوادثکشورهای رنگین و مخملی شده قوی می‌شود، اما متوجه شدند در نظام مقدس اسلامی موضوع فرق می‌کند.

اصلاح‌طلبان برای کسب قدرت و مشروعیت در نظام مجبورند در انتخابات شرکت کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صف طویل جریان‌های اصلاح‌طلب برای نامزد‌های ریاست جمهوری و شوراهای شهر بیانگر احساس درونی آنهاست که وقتی از نظام خود را دور کنند پایگاه‌های مشروعیت آنان در نظام سقوط می‌کند، اما امروز برای کسب قدرت و مشروعیت مجبورند که دوباره در انتخابات شرکت کنند.

صفارهرندی متذکر شد: نظام نحوه ظرفیت‌های سالم در میان بدنه اجتماعی که اسیر فتنه شده بودند را از جریان سردمدار نظامی که در خارج از نظام باشد جدا کرده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با شعارهای تفرقه برانداز برای تمام جریان‌های اصلاح مخالفت می‌کنند، تصریح کرد: ما در مورد یک جمعیت انبوه که دارای یک طرز فکر متفاوت هستند نمی‌توانیم بگوییم که آنها مسئولان نظام نیستند.

اصلاح‌طلبان از عنوان اصلاح‌طلب سوء استفاده می‌کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: اصلاح‌طلبان از عنوان اصلاح‌‌طلب سوء‌استفاده می‌کنند و این سبب شده که از بیرون به ما اتهام دیکتاتوری زده شود.

صفار‌هرندی اضافه کرد: کسانی که حاضرند به مقررات عمومی تن بدهند قدمشان روی چشم است، ولی کسانی که در فتنه بلا آفریدند و کسانی که از آنها لجاجت بیشتری دیده شده بود همین الان هم حکم گرفتند و کار می‌کنند.

وی یادآور شد: جبهه اصلاح‌طلبی امروز در انتخابات می‌خواهند نقش‌آفرین باشند و آنها در جبهه‌ای دیگر دوغ و نوشابه را قاطی کرده‌اند و افرادی که به قانون اساسی اسلام پایبند نیستند هویت خود را از دست داده‌اند و مردم آنها را حمایت نمی‌کنند.

ستاره بخت اصلاح‌طلبان افول کرده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه یک طیف اصلاح‌طلبان می‌گویند در جبهه ما اینقدر تنوع است که افراد معتقد و پایبند به شریعت و نماز شب هستند و یک سر دیگر این طیف ایدئولوژی‌هایی است که نزدیک به کمونیست است، اضافه کرد: اصلاح‌طلبان کدام طیف‌اند؟

صفارهرندی با بیان اینکه‌ اصلاح‌طلبان با دو طیف متفاوت دوباره شال و کلاه کرده‌اند که مدیریت اجرایی مملکت را به دست گیرند، تصریح کرد: بی‌هویتی در اصلاح‌طلبان استقبال عمومی را از هر زمان دیگری کمتر کرده و بارها با کشف دیدگاه‌های آشکار و نهان معلوم شده که ستاره بخت اصلاح‌طلبان افول کرده است.

‌ رفسنجانی بداقبالی در رای مردم دارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: در طول ۵۰ سال گذشته رفسنجانی یکی از شخصیت‌های برجسته نظام است که از نگاه مردم یار نزدیک امام قلمداد می‌‌شد.

صفارهرندی خاطرنشان کرد: در رفتاری از حوزه شخصیت رفسنجانی در سالهای اخیر ابراز شده که اگر رفسنجانی نگرانی از رد صلاحیت در شورای نگهبان ندارد اما بداقبالی در رای مردم دارد و از این موضوع آزار میبیند.