به گزارش افکارنیوز، دکتر محمود احمدی‌نژاد در جلسه امروز(یک‌شنبه) هیات دولت، با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و میلاد امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: بالاترین بهره‌مندی‌ها از ماه رجب خدمت به ملت و کشور است و باید این رکورد را ثبت کنیم که یک دولت تا روز آخر منسجم و محکم کار کرد و اجازه نداد تا در هیچ بخشی سستی ایجاد شود؛ چرا که این برای کشور و نظام مفید خواهد بود.

او هم‌چنین با اشاره به اهمیت انتخابات آینده در ایران، ادامه داد: امروز صف‌بندی‌ها در دنیا شکل گرفته که همه ملت‌ها و تقریبا همه دولت‌ها اخبار انتخابات ایران را روزانه رصد کرده و نسبت به آن حساس بوده و تحلیل و نظر دارند و آثار آن را در ادامه مدیریت جهان و مناسبات بین‌المللی مورد بررسی قرار می‌دهند که این نشان دهنده این است که جایگاه ملت ایران بالا رفته و منتخبان ملت ایران قادر هستند کارهای بزرگی را در سطح جهانی به انجام برسانند.

وی با بیان این که انرژی عظیم ملت ایران هنگامی که آزاد می‌شود قادر است کارهای بزرگی را به انجام برساند اظهار امیدواری کرد؛ تا در انتخابات آینده حماسه‌ای عظیم خلق شده و به واسطه آن تراز ملت ایران در جهان بیش از پیش ارتقاء یابد.

احمدی‌نژاد هم‌چنین در این جلسه تصریح کرد: ماه رجب ماه برخورداری از رحمت و برکات بی‌پایان الهی و پالایش و شست‌وشوی روح و ماه دلدادگی و عشق ورزی با خداوند است که در این ماه باید به طور ویژه نسبت به عبادات و انجام فرایض توجه داشت.

در جلسه امروز، هیات دولت مصوباتی درباره تامین منابع مورد نیاز بانکها برای ارائه تسهیلات ازدواج و ودیعه مسکن به جوانان در شرف ازدواج و ایجاد منابعی برای کمک به زلزلهزدگان بشاگرد در استان هرمزگان نیز داشتهاند.