دولت یازدهم از رفیق‌بازی در کشورداری پرهیز کند

به گزارش افکارنیوز، جواد کریمی قدوسی با تشریح بایدها و نبایدهای رئیس‌جمهور دولت یازدهم اظهار کرد: در وهله نخست با عنوان عضوی از کمیسیون امنیت ملی بالاترین انتظار از دولت یازدهم تلاش برای حفظ امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: امنیت در کشور ما بسیار مسئله حائز اهمیتی بوده از این حیثکه برای به‌دست آوردن نهایت هزینه‌ها را پرداخت کرده‌ایم.

کریمی با بیان اینکه در این جهان پرآشوب هیچ متاعی بالاتر از امنیت و آرامش نیست، خاطرنشان کرد: در برقراری امنیت جامعه یکایک افراد مسئول هستند و هر کس به تناسب جایگاه اجتماعی خود می‌تواند ایفای نقش کند.

وی ادامه داد: علاوه بر آحاد جامعه، ‌بخش‌هایی چون ائمه جماعات، بخش‌های امنیتی، شورای نگهبان، نمایندگان ولی‌فقیه در اقصی نقاط کشور و علما و نخبگان در مسیر برقراری امنیت نقش بسزایی دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز روزی است که باید مجدانه در مسیر ولایت خدمت کنیم، تصریح کرد: باید در مسیر مبارزه با فتنه و برقراری امنیت سینه چاکانه و مخلصانه پشت سر ولایت فقیه حرکت و به تخطی‌کنندگان هشدار دهیم.

کریمی یادآور شد: اگر یکایک افراد جامعه به تناسب جایگاه خود در مسیر ولایت و حمایت از ولایت فقیه حرکت کنند به طور قطع ۸۰ درصد مشکلات مهار می‌شود.

ابراز نارضایتی از حاشیه‌سازی و رفیق‌بازی احمدی‌نژاد

وی با ابراز نارضایتی از حاشیه‌سازی و رفیق‌بازی احمدی‌نژاد اذعان کرد: رئیس‌جمهور دولت یازدهم نباید در امر کشورداری رفیق‌بازی کند و به حاشیه‌ها بپردازد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت یازدهم باید کمر همت ببندد و اهداف عالیه انقلاب را که از دل مجاهدت‌های دلدادگان به نظام و لایت حاصل شده، محقق کند.

لوکوموتیو قوه مجریه یازدهم از مجرای صحیح به حرکت دربیاید

کریمی اظهار کرد: باید لوکوموتیو قوه مجریه یازدهم از مجرای صحیح و درست خود به حرکت دربیاید.

به گفته وی زیرساختها آماده خلق حماسه سیاسی است، ارتباط پررنگ مردم و ولایت، فضای منطقه و لطف الهی دست به دست هم داده تا با برگزاری انتخاباتی پرشور حماسه آفرین باشیم.