مشایی و هاشمی تناقضی ندارند؛ دو لبه یک قیچی‌اند

به گزارشافکارنیوز، سید محمو نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، دیروز در میان دانشجویان و طلاب استان درحوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان گفت: هاشمی گزینه اصلاح طلبان است تا ۱۶ سال حمله به ولایت فقیه و اسلام را دوباره زنده کند.

وی تصریح کرد: آقای هاشمی! اندکی بیاندیش. این انقلابی است که تو برای آن زحمت کشیده بودی. این انقلاب نباید به دست عده ای سودجو و سهم خواه بیفتد و با احساسات ناب مردم عوام بازی شود.

نبویان در خصوص کم کاری های احمدی نژاد و گرفتار شدنش در حلقه انحرافی در سال اخیر گفت: خوبی شیطنت آمیز اصلاح طلبان این است که تا لحظه آخر پشت کاندیدای انتخابی شان حتی در صورت اثبات فسادش می ایستند اما از آنجایی که ما شخص محور نیستیم و شاخص محوریم زمانی که احساس کنیم خط مشی کسی بر خلاف ولایت و گفتمان اسلام است از او روی برمی گردانیم.

وی فرازی از وصیت نامه امام راحل(قدس سره) را بیان داشت که فرمودند من به خاطر سالوس بازی های عده ای، از کسانی تعریف کردم اما الان می گویم میزان حال فعلی افراد است.

محمود نبویان در پایان اظهار داشت: هوشیار باشید و احساس خطر کنید. دروغ هایی که امروز شنیده می شود برای این است که بگویند از ابتدا حق با سران فتنه بود ولی ما می گوییم اگر کاندیدای انتخابی ما در حال حاضر راهش عوض شده تازه پا در راه شمایی که از ابتدا کج می رفتید گذاشته و این کارش به ارزش های شما اضافه نمی کند و تنها از ارزش های او می کاهد زیرا گفتمان اسلام و امام و ولایت روشن و برای ما حجت است.