اولین مناظره بین کدام نامزدهاست؟

به گزارش افکارنیوز، تلویزیون از امروز بر تعداد میزگردها و برنامه‌های گفت‌وگو محورش درباره‌ی انتخابات ریاست جمهوری می‌افزاید. همچنین در این روز مراسم قرعه‌کشی برای مشخص شدن نوبت هر یک از نامزدها برای حضور در مناظره‌های انتخاباتی برگزار می شود.

امروز، جمعه(سوم خرداد ماه) همچنین چهار تن از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وارد استودیوهای آماده شده رادیو شدند تا برنامه‌های تبلیغاتی‌شان را ضبط کنند.

محسن رضایی اولین کاندیدایی بود که در استودیوهای رادیویی ضبط و تولید برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری حاضر شد.

معاون صدا و تعدادی از مدیران رادیو به همراه خبرنگاران روز چهارشنبه از این استودیوهای رادیویی بازدید کردند.

محمد حسین صوفی در بازدید از استودیو‌های اختصاص‌یافته به ضبط ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی، اعلام کرد: مناظره‌های تلویزیونی همزمان به ‌صورت زنده از رادیو ایران پخش می‌شوند.

علی دارابی معاون سیما هم پیشتر اعلام کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران من در سازمان کار تجهیز و بازسازی استودیوها به پایان رسیده و تقریبا نصب دکورها نیز مراحل پایانی خود را می‌گذرانند.

معاون سیما از تجهیز و اختصاص شش استودیوی سیما برای پوشش برنامه‌های انتخاباتی خبر داد و افزود: با افزایش شبکه‌های تلویزیونی در مجموع شاهد وسعت برنامه‌های انتخاباتی در این دوره خواهیم بود. برنامه‌هایی که پس از تصویب ریاست سازمان و ستاد انتخاباتی وزارت کشور از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا، برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میزگردها و برنامه‌های گفت‌وگو محور در نظر گرفته شده است که از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روی آنتن شبکه‌ها می رود.

ویژه برنامههای انتخاباتی در بستههای کوچک سه دقیقهای و تهیه میانبرنامههای شاد و جذاب و تهیه زیرنویس برای ارائه اطلاعات جامع به رایدهندگان در زمینه سوالات انتخاباتی از دیگر برنامههای تلویزیون در این رویداد سیاسی است.