به گزارش افکارنیوز، " حجت‌الاسلام سید‌مرتضی حسینی " نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان در مجلس با اشاره به برگزاری مناظره انتخاباتی ۸ کاندیدای ریاست‌جمهوری از رسانه ملی، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید ضمن رعایت احترام نسبت به یکدیگر، مقام و منزلت هم را حفظ کنند و تنها به تشریح برنامه‌های خود بپردازند.

وی در ادامه با بیان اینکه کاندیداها در رقابت‌های انتخاباتی نباید از مسیر اخلاق و اسلام خارج شوند، افزود: کاندیداها با نقد منصفانه دولت‌های گذشته، نسبت به خدمات ارزنده نظام اسلامی سیاه‌نمایی نکنند تا خود را منجی معرفی کنند، بلکه باید با در نظر گرفتن واقعیت‌ها و مسائل داخلی کشور برنامه‌های خود را به صورت مستند و متقن ارائه نمایند.

رقابت در اردوگاه اصولگرایان بین جلیلی، قالیباف و ولایتی خواهد بود

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان در ادامه پیش‌بینی رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری را سخت خواند و اظهار داشت: در اردوگاه اصولگرایان رقابت بین جلیلی، قالیباف و ولایتی خواهد بود، ضمن آنکه " حسن روحانی " و " محمد‌رضا عارف " نیز دو رقیب جناح اصولگرایان هستند که پیش‌بینی رقابت‌های انتخاباتی را سخت می‌کند و در این باره در هفته آینده می‌توان اظهار‌نظر کرد.

فراکسیون اصولگرایان از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند

وي در خاتمه درباره حمايت فراکسيون متبوعش از کانديداها عنوان کرد: بعيد ميدانم فراکسيون به اين موضوع ورود کند مگر آنکه اصولگرايان به وحدت برسند.