به گزارش افکارنیوز، حسین آذین نماینده مردم رفسنجان در در نطق میان‌دستورش در جلسه علنی صبح امروز مجلس به حضور با شکوه ملت سرافراز ایران در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و چهارمین دوره شوراها اشاره کرد و اظهار داشت: حضور با شکوه ملت با بصیرت ایران اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی است و من این حماسه را به امام خامنه‌ای و مردم ایران تبریک می‌گویم.

وی افزود: ملت ایران از این امتحان نیز سربلند بیرون آمد و حماسه دیگری را خلق کرده و به رخ جهانیان کشید و حضور آنان مهر تأیید دیگری بر استقرار نظام اسلامی است.

نماینده مردم رفسنجان در ادامه سخنان خود خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: آقای روحانی! به نوبه خود انتخاب شایسته شما را تبریک عرض و از خداوند بزرگ توفیق جنابعالی برای حفظ آرمان‌های انقلاب را مسألت می‌کنم.

آذین ادامه داد: باید به رئیس جمهور منتخب کمک کرد تا بتواند حماسه اقتصادی را رقم بزند و این حماسه با حمایت از تولید و اقشار کم درآمد امکان‌پذیر است.

وی در ادامه از روحانی خواست در واگذاری مسئولیت‌ها از افراد شایسته و صالح استفاده کند و به شعار شایسته‌سالاری جامه عمل بپوشاند؛ چرا که به گفته وی به‌کارگیری افراد افراطی ظلم به مردم است.

آذین با بیان اینکه " ضربه‌هایی که مردم در مسیر پیشرفت خورده‌اند، به دلیل عدم شایسته‌سالاری بوده است "، اضافه کرد: آقای روحانی! در انتخاب کارگزاران دولت‌تان دنبال ژنرال‌های ولایی باشید نه مطیع و در کشور نیز امروز توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها بسیاری است که می‌تواند در خدمت قرار گیرد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس با تاکید بر اینکه همه امید محرومان و مستضعفان به دولت جدید است، گفت: نباید در دولت آینده به گونه‌ای عمل کنیم که سبب ناامیدی شود.

آذین مشکلات فعلی کشور را فاصله گرفتن از اسلام ناب عنوان و تصریح کرد: باید تلاش کنیم که کارآمدی دین در اداره جامعه دیده شود و امروز نیز باید در کنار حل مشکلات اقتصادی برای آسیب‌های اجتماعی نیز برنامه ریزی کرد.

وی بر همکاری دولت و مجلس و تعامل این دو قوه تاکید کرد و گفت: دولت و مجلس باید در بر طرف کردن انحصارها رفع مشکلات مردم، برخورد با دانه درشت‌های فساد اقتصادی و حمایت از مقاومت و محرومیت به همدیگر کمک کنند.

نماینده مردم رفسنجان در پایان از زحمات دولت محمود احمدینژاد تشکر و از دولت جدید نیز خواست که به استان کرمان به خصوص در انتقال آب شرب، توجه ویژهای داشته باشد.