پیام تبریک ناطق نوری به روحانی

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی پیامی انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را تبریک گفت.

ناطق‌نوری در این پیام آورده است؛ انتخاب شایسته و به حق جنابعالی که با خلق یک حماسه بزرگ همراه شد، یکبار دیگر امید را در دل‌های ایرانیان جاری ساخت و کالبد جامعه را جانی دوباره بخشید.

در این پیام تأکید شده است؛ ملت بزرگ ایران این‌بار با تشخیص درست و درک جامع از شرایط حساس کشور، با پشت کردن به دوران بی صداقتی و عوام‌فریبی و با این انتخاب هوشمندانه، عنان مدیریت اجرایی کشور را به‌دست شخصیتی سپرده است که نماد اعتدال عقلایی، اصلاح‌طلبی حقیقی و اصول‌گرایی واقعی گردیده است.

ناطق‌نوری در ادامه این پیام آورده است؛ پاسخ در خور به این اقبال و اعتماد کم‌نظیر ملت ایران، به معرض گزاردن نمایشی شکوهمند از وحدت و یک پارچگی در سطح نخبگان سیاسی متعهد کشور از همه طیف‌ها و سلایق برای تشکیل یک دولت وحدت ملی است که آرزوی همه دلسوزان بوده و هم اینک به برکت این خواست عمومی و در سایه مشی اعتدالی حضرتعالی، امکان تحقق یافته است‌.

در این پیام با اشاره به اینکه فراخوان مجدد نیروهای با تجربه و فن سالاران بر آمده از تجربه بزرگ انقلاب و نظام اسلامی، انتظار به حقی است که اینک بدست شما ممکن گردیده است، می‌افزاید؛ نیروهایی که وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب، بارها به اثبات رسانیده‌اند، آنها که آرزوی بزرگشان اعتلای نظام اسلامی است همانگونه که مخوف ترین کابوسشان شکست این یادگار خمینی کبیر.

ناطق‌نوری در این پیام خطاب به روحانی می‌نویسد؛ می‌دانم که از دشواری های پیش رو، آگاهی کامل دارید و با خبرم که از فقر اخلاقی حاکم بر فضای عمومی کشور و بخصوص در حیطه سیاست ورزی این روز ها، در رنجید همچنان که از فقر اقتصادی مردم؛ باور دارم که وضع نابسامان معیشت مردم، آشفتگی های فرهنگی، شکاف های اجتماعی موجود، مهجوریت کارشناسی، روز مره گی در تصمیمات مجریان، بی قانونی، فساد اداری، رانت خواری، وضع نابسامان سیاست خارجی، همه و همه از یکسو و از سوی دیگر گوشه نشینی نیروهای کار آزموده و وفادار نظام، که کلید حل همه این مشکلات بوده اند، پیوسته روح شما را نیز چون دیگر دلسوزان، در این سال‌ها آزرده است و خوب می‌دانم که جنابعالی نیز چنانچه در مناظرات هم بیان کردید سینه ای پر درد دارید.

در ادامه این پیام آمده است؛ اما در اینجا مایلم با اطمینان بگویم همانگونه که می‌دانید آنچه که از خرابی‌ها می توان شمرد در برابر همت بلند و اراده آهنین این مردم و تصمیمی که برای رسیدن به فرداهای بهتر و ساختن ایرانی آباد گرفته اند، رنگی و وزنی نخواهند داشت؛ ایمان راسخ دارم که در سایه رهنمود های رهبر معظم انقلاب و همینطور درایت جنابعالی، روزهای روشن‌تر این مرز و بوم، از راه خواهند رسید.

در پایان ضمن تبریک فراوان به حضرتعالی، صمیمانه برای تان آرزوی توفیق و سر بلندی دارم و از خدای بزرگ مسألت مینمایم که همراه و یاورتان باشد.